וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישוני הכבאי

5.12.2000 / 13:53

דנה קסלר לקראת הופעת הבכורה המבטיחה של שי נובלמן, גם אם פאוור-פופ סיקסטיזי זה לא בדיוק מה שמכניס אתכם לג'ננה

אחרי סדרה של הופעות אקוסטיות כחימום ללהקת רוקפור, והופעת טרום-בכורה מצומצמת לחברים שהתקיימה במסיבה של בתריי-זוזיי במועדון הפטיפון, סוף סוף ניתן (ומומלץ) לחזות בהופעת הבכורה החגיגית של שי נובלמן, שתתקיים היום (שלישי, 22:00) במועדון בארבי בתל אביב.

נובלמן, שהספיק להנהיג את להקת ג'וני הכבאי ולהיות הדמות האקסצנטרית ביותר בלהקת קנאק/פופ - שזה הישג לגמרי לא מבוטל, בהתחשב בהרכב הפרסונלי של אותה להקה - חזר לארץ לא מזמן אחרי ארבע שנים בלונדון, במהלכן הופיע בכל מיני מקומות באירופה, וכבר כבש את ליבה של איריס אברמוביץ', שקיבלה את נובלמן כמתנה ליומולדת כשפיצה בידו בתוכניתה "המצעד". לאור העובדה שהקליפ לסינגל הראשון שלו, "סאד סונג האפי סונג" היה הדבר הטוב ביותר שנראה/נשמע ברצועת הקליפים של תבל מזה הרבה זמן, זה ממש לא מפתיע. גם אם פאוור-פופ סיקסטיזי זה לא בדיוק מה שמכניס את החבר'ה הצעירים לג'ננה.

בינתיים יצא לנובלמן עוד סינגל בשם "לונלי בוי", שיהווה את שיר הנושא בתקליטו העתידי, והוא גיבש מסביבו להקה שמורכבת מרועי הדס מקרח תשע על בס, אורי כנרות מלהקתה של מיכל קהן בגיטרה וג'ון טננבאום בתופים. שי, מצידו, יופיע עם שתי הגיטרות החביבות עליו: אחת היא רפליקה מדויקת של הגיטרה של קארל "הבטטה" וילסון מהביץ'-בויז, והשנייה היא הגיבסון האדומה שלו, שהיתה שייכת פעם ללא אחר מאשר יהודה "השריף" קיסר. ריספקט.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully