וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחיר הכבד של האירוויזיון: תכניות בתאגיד יבוטלו, יקוצצו ויוקפאו

16.5.2019 / 10:21

בעקבות העלות הגבוהה של האירוויזיון וחוסר תמיכה מהממשלה, לוואלה! תרבות נודע כי שורה ארוכה של תכניות בתאגיד יוקפאו, יקוצצו או יבוטלו. בין ההפקות: "פמת"א", "שטוקהולם", "שטח הפקר", "החיים על פי דביר", "מה נסגר", "המרדף" ו"זמן אמת"

גידי גוב, לאורה ריבלין, תיקי דיין, דב'לה גליקמן וששון גבאי בסדרה "שטוקהולם". רונן אקרמן,
קיצוצים בגלל האירוויזיון. הסדרה "שטוקהולם"/רונן אקרמן

המחיר הכבד של האירוויזיון: שורה ארוכה של תכניות של התאגיד יוקפאו, יקוצצו או יבוטלו - כך נודע לוואלה! תרבות. זאת בעקבות העלות הגבוהה של האירוויזיון, שלא נתמך על ידי המדינה כמעט בכלל, למעט סכום נמוך לאבטחה. ההפקות שעונות ההמשך שלהם יוקפאו ללא תאריך יעד: "פמת"א", "שטוקהולם", "שטח הפקר", "החיים על פי דביר" ו"מה נסגר"; הפקות שיקוצצו במספר התכניות: "המרדף" ו"זמן אמת"; והפקות שיבוטלו: פרויקט דוקו-דרמה על סיפורו התנ"ך, והפקות לכבוד 75 שנה למדינת ישראל.

עלות האירוויזיון היא כ-130 מיליון שקלים, מתוך זה צפי ההכנסות הוא של כ-20 מיליון, כלומר הוצאת התאגיד היא כ-110 מיליון. מהתאגיד נמסר כי זוהי חלוקת התקציב: הוצאות על תשתית טכנית והתאמות מבנה - 34.7 מיליון, תפאורה - 29 מיליון, כוח אדם - 22.1 מיליון, עלויות לוגיסטיות והוצאות נוספות (התאגיד לא פירט מה הן) - 17.3, אבטחה - 9.9 מיליון (מתוך זה המדינה הסכימה לתת החזר קטן של כ-6 מיליון על אבטחה, וזו השתתפות המדינה היחידה באירוויזיון), עניינים הקשורים בחלק האמנותי, בהופעה, בשידור ובאירועים נלווים - 13.7 מיליון, תקשורת, יחסי ציבור, פרסום ומיתוג - 3.4 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully