וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיעו ליעד: מיליון חתימות לעצומה נגד עונה 8 של "משחקי הכס"

18.5.2019 / 23:56

העצומה הקוראת להעלאה מחודשת של עונה 8 נפתחה בתחילת השבוע והגיעה למספר שהציבה: "הכותבים האלה הוכיחו שכשאין להם חומר להישען עליו הם פשוט לא טובים". האם HBO תיענה לדרישה? אל תבנו על זה. ולמה מעריצי Star Wars מודאגים?

עונה 8 של "משחקי הכס" לא משביעה, בלשון המעטה, את רצונם של הצופים, והם דאגו להביע את מחאתם לא רק בדיבורים אלא במעשים. בתחילת השבוע שעבר עלתה ברשת עצומה הקוראת לכתיבה והעלאה מחודשת של העונה, ולאחר שצברה תאוצה היא הגיעה ממש לקראת חצות שבין שבת לראשון ליעד שהציבה לעצמה - מיליון חתימות.

"הסדרה הזאת ראויה לסוף טוב יותר", כתבו מארגני העצומה, שזכתה לתהודה גם בישראל, והטילו את האשמה על הכותבים: "דיוויד בניוף ודי.בי. וייס הוכיחו שכשאין להם חומר להישען עליו, כמו ספרים, הם לא יכולים לייצר תסריט מוצלח".

"עכשיו, כשמגיעים למיליון חתימות, הגיע הזמן להסביר מדוע יצרתי את העצומה", הסביר ביום שישי דילן די מפורט וורת' טקסס, "זה קרה אחרי פרק 4, 'The Last of the Starks', הייתי כל כך מאוכזב וכועס. העליתי פוסט ב-Reddit עם עצומה והיא הגיעה להפתעתי ל-500 אלף חתימות. הייתי בהלם אבל מ-HBO לא קיבלתי תגובה. אני חושב שראוי שהם יפיקו את העונה מחדש. הם יפסידו כסף מזה? ממש לא".

משחקי הכס, דאינריז מחייכת אל סאנסה. צילום מסך
תחושה שצוחקים על כולנו. משחקי הכס, עונה 8/צילום מסך

פרק 4 עורר גם את חמת זעמה של השחקנית ג'סיקה צ'סטיין, לאחר הצהרתה של סאנסה סטארק (סופי טרנר), לפיה מעשי האונס שעברה עשו אותה חזקה יותר. גם כוס הקפה שנראתה באותו פרק לא ממש הועילה למוניטין של היוצרים.

ומה לגבי HBO? שם נראה שלא ממש מתייחסים ברצינות לעצומה וכרגע לא נראה שמתכוונים להעלות את העונה מחדש. השבוע יעלה הפרק האחרון, והיוצרים כבר מוכנים לאכזבה נוספת. "אנחנו רק רוצים להגיד שאכפת לנו מכל אחד מהצופים", מסרו, "אין דרך ליצירה מושלמת שתוסכם על כולם. זו מציאות שלא קיימת".

הבעיה היא שבניוף ו-וייס אמונים גם על הכתיבה של הגרסה החדשה של "Star Wars", שאמור לעלות לאקרנים ב-2022. מעריצי האתוס העצום של ג'ורג' לוקאס מוטרדים. "אל תתנו להם להרוס את 'מלחמת הכוכבים' כמו שהרסו את עונה 8 של 'משחקי הכס'", כתבו רבים והביעו את חששם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully