וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופ, נעלם: מדונה פרסמה את הקליפ מהאירוויזיון - והזיופים נעלמו

20.5.2019 / 10:56

מדונה העלתה בערוץ הרשמי שלה ביוטיוב קליפ של הופעתה מעוררת הסערה בגמר האירוויזיון בתל אביב, לאחר העלמת הזיופים בשירתה. הופעתה זכתה לביקורות רבות גם בגלל הזיופים וגם בגלל הופעת דגל פלסטין על הבמה. צפו

דגל פלסטין בהופעה של מדונה/צילום: כאן 11
רקדנית עם דגל פלסטין על גבה מחבקת רקדן עם דגל ישראל על גבו בהופעת מדונה באירוויזיון בתל אביב 2019. אורית פניני, באדיבות כאן תאגיד השידור,
מדונה בעת הופעתה בגמר האירוויזיון בתל אביב/אורית פניני, באדיבות כאן תאגיד השידור

מדונה העלתה בערוץ הרשמי שלה ביוטיוב קליפ של הופעתה מעוררת הסערה בגמר אירוויזיון בתל אביב, לאחר העלמת הזיופים בשירתה. העלמת זיופים מהופעה היא לא פרקטיקה יוצאת דופן בקרוב מוזיקאים, אולם לא כך כשהזיופים משודרים בפני כ-200 מיליון צופים ברחבי העולם.

מדונה ביצעה בהופעתה שני שירים. הראשון היה להיטה הענק "Like a prayer", כפי שפורסם ראשון בוואלה! תרבות, במלאת שלושים שנה לשיר. השיר השני היה "Future", בו השתתף הראפר קוואבו, מתוך אלבומה החדש וה-14, שייצא בחודש הבא. הופעתה עוררה סערה ברחבי העולם משתי סיבות: בגלל זיופיה שהובילו לעקיצות רבות ברחבי הרשת, ובגלל שלקראת סוף הופעתה נראו שני רקדנים - רקדנית לבושה לבן שעל גבה הופיע דגל פלסטין, ורקדן לבוש שחור שעליו גבו הופיע דגל ישראל, והם נראים חבוקים.

בתגובה לכך, איגוד השידור האירופי וכאן מסרו: "במהלך השידור החי של אירוע גמר תחרות האירוויזיון, שניים מהרקדנים במופע של מדונה הציגו לרגע את הדגלים של ישראל ופלסטין על גב תלבושותיהם. חלק זה של המופע לא היה חלק מהחזרות אשר אושרו על ידי תאגיד השידור האירופאי ועל ידי תאגיד כאן. תחרות האירוויזיון הינה אירוע א-פוליטי ומדונה הייתה מודעת לכך".

אירוויזיון 2019, כולל הופעת מדונה עם שירתה עמוסת הזיופים, מעמוד איגוד השידור האירופי ביוטיוב

ההופעה של מדונה לאחר העלמת הזיופים בעמוד של מדונה ביוטיוב

מדונה הגיבה אתמול בסטורי שלה לתגובת איגוד השידור האירופי וכאן, וכתב: "מסר של שלום אינו פוליטי". קודם לכן, זמן קצר לאחר סיום האירוויזיון, פרסמה מדונה באינסטגרם את הקטע המדובר מהמופע בו מופיעים דגלי פלסטין וישראל וכתבה כי היא "לוחמת חופש ואסירת תודה על ההזדמנות להפיץ את מסר השלום והאחדות בעולם".

"אני מודה שקצת קשה לי לשמוע את כל הביקורות על מדונה, אז אני מנסה להתעלם מזה", אמר אתמול יובל כהן, הבמאי והעורך הראשי של האירוויזיון בתל אביב, בראיון במשדר וואלה! NEWS בהגשת יגאל רביד. כהן טען כי ההפקה הישראלית ידעה על כוונתה של מדונה להשתמש בדגל פלסטין על הבמה. "לא היה לנו שום מושג. היא הפתיעה את כולנו. היו כמה שיחות ואמרנו שהאירוויזיון צריך להיות חף מסמלים כאלה ואחרים. היו זיופים, אבל עדיין מדובר במדונה והיא עשתה את כל הדרך ומגיע לה את הכבוד על זה".

צפו (מעל) בשני הקטעים של הופעתה, לפני ואחרי העלמת הזיופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully