וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלה הופעת ההרכב האלקטרוני Thievery Corporation בישראל

24.5.2019 / 19:22

בוטלה הופעת ההרכב האלקטרוני ת'יברי קורפריישן (Thievery Corporation) בישראל, שהייתה אמור להתקיים ב-24 ביולי באמפי-קיסריה. רוכשי הכרטיסים יקבלו את כספם חזרה באפן אוטומטי ויראו את הזיכוי בפירוט האשראי

בוטלה הופעת ההרכב האלקטרוני ת'יברי קורפריישן (Thievery Corporation) בישראל, שהייתה אמור להתקיים ב-24 ביולי באמפי-קיסריה. רוכשי הכרטיסים יקבלו את כספם חזרה באפן אוטומטי ויראו את הזיכוי בפירוט האשראי.

ההרכב נוצר בוושינגטון ב-1995, ומאז אלבום הבכורה שלהם - "Sounds from the Thievery Hi-Fi" שיצא שנה אחרי כן, הם הוציאו את האלבום המהולל "The Mirror Conspiracy" (עם הלהיט The Lebanese Blonde שהופיע בפסקול הסרט "גארדן סטייט") ועוד כשישה אלבומי סטודיו, שני אוספי רמיקס ושני אלבומי מיקס שלוו בהופעות בכל העולם. אלבומם האחרון, "Treasures from the Temple", יצא באפריל 2018 והם כבר עובדים על חומרים חדשים. כשהם נשאלים על הדרייב שלהם להמשיך ולחדש הם אומרים: "מה שמעודד אותנו לייצר ולגוון את הצליל שלנו הוא הספקטרום הרחב של משתפי הפעולה והקהל שאנו מגיעים אליו. הייתה לנו הזכות לעבוד עם אמנים מרקעים תרבותיים, חברתיים ופוליטיים מגוונים ולזכות בקהל מעריצים מגוון באותה המידה. האנשים שהתחברו הודות לפרויקט הזה הם ההישג הכי גדול למוזיקה שאנחנו יוצרים, יצרנו ונייצר בשנים הקרובות".

ת'יברי קורפוריישן, Thievery Corporation. ג'ון שור,
ביטלו. ת'יברי קורפריישן/ג'ון שור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully