וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד נהרין: "מזדהה עם אג'נדת ה-BDS, אתמוך גם בחרם עצמי"

26.5.2019 / 10:54

הרקדן והכוריאוגרף אוהד נהרין, חתן פרס ישראל, אמר לגלי צה"ל כי הוא מזדהה עם תנועת החרם ועם האג'נדה שלהם נגד הכיבוש: "אם להחרים את ההופעה שלי ישפר את המצב בשטחים או יביא לפתרון בסכסוך, אני גם אתמוך בחרם עצמי"

תיאור: אוהד נהרין ב"הזירה". כאן 11, תאגיד כאן
"אתמוך בחרם עצמי". אוהד נהרין/תאגיד כאן, כאן 11

הרקדן והכוריאוגרף אוהד נהרין, חתן פרס ישראל, אמר כי הוא מזדהה עם אג'נדת ה-BDS בריאיון לרזי ברקאי בתוכניתו "מה בוער" בגלי צה"ל. "נתקלתי ב-BDS, אבל זה לא הבעיה האמיתית", אמר. "ל-BDS יש אג'נדה שאני מזדהה איתה. הם נגד הכיבוש". ברקאי אמר לו "אתה יודע שלאג'נדה הזאת נוספו עוד כמה אג'נדות אחרות, מפוקפקות למדי", ונהרין השיב: "אני אדבר כרגע בשחור ולבן כי גם ה-BDS מדברים שחור לבן. אני אמרתי תמיד שאם להפגין ולהחרים את ההופעה שלי ישפר את המצב בשטחים או יביא לפתרון בסכסוך, אני גם אתמוך בחרם עצמי. אתה יודע, זה בדיחה, אבל זה גם עצוב, כי אני באמת בעד האג'נדה שלהם".

נהרין יעלה הערב אירוע גאגא רב משתתפים זו השנה השישית, בהאנגר 11 בתל אביב. זהו שיעור תנועה עם מורי גאגא ורקדנים מלהקת מחול בת שבע. הכנסות האירוע יתרמו לאגודה לזכויות האזרח. "אחת הסיבות שאני עושה את האירוע היא שהאגודה הזאת תומכת בכל הקשת של האנשים בארץ, והיא עוזרת בעקיפין לכולם, גם לאלה שה-BDS חפץ ביקרם", אמר.

בשבוע שעבר, לאחר הופעתה באירוויזיון, מדונה ביקרה במופע המחול "החור" של אוהד נהרין בביצוע להקת בת שבע. מדונה התגנבה לאולם בחושך, ואחרי ההופעה ביקרה מאחורי הקלעים ואמרה שהתרגשה מההופעה.

"אמירתו של אוהד נהרין מקוממת, אומללה, אינה יכולה להתקבל בשום הבנה וראויה לגינוי חריף מצד כל שוחרי התרבות שמבקשים לא לערב תרבות ופוליטיקה", מסרה שרת התרבות והספורט, חברת הכנסת מירי רגב. "הניסיונות של ה-BDS לגייס כוחות ישראליים למען מאבקם בדה-לגיטימציה של מדינת ישראל הם ידועים, ואוהד נהרין נפל בפח שלהם כפרי בשל. חופש הביטוי והאמנות הם נר לרגלינו, תמיכה ב-BDS הוא קו אדום שאוהד נהרין חצה. אמשיך לפעול לסיום הליך החקיקה של התיקון לחוק התרבות והאמנות, המכונה בפי התקשורת 'חוק הנאמנות', ויפה שעה אחת קודם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully