וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטב האמנים יתארחו: שלמה ארצי יחגוג 50 שנות קריירה בשני מופעי ענק

28.5.2019 / 7:00

בט"ו באב הקרוב יחגוג המוזיקאי שלמה ארצי חמישה עשורים על הבמות בשני מופעי ענק שיתקיימו בלייב פארק ראשון לציון ב-15 וב-17 באוגוסט. בשני המופעים יארח שורה של אמנים, ביניהם שלום חנוך, ריטה, אמיר דדון, דויד ברוזה, חיים משה, דיקלה, נורית גלרון וישי ריבו

שלמה ארצי/שלמה ארצי, חמישה עשורים

חגיגה של אהבה מוזיקה: בט"ו באב הקרוב יחגוג המוזיקאי שלמה ארצי חמישים שנות קריירה בשני מופעי-ענק שיתקיימו בלייב פארק בראשון לציון. המופעים ייערכו ב-15 וב-17 באוגוסט, והוא יארח במהלכם אמנים מהשורה הראשונה. במופע הראשון הוא יארח את שלום חנוך, ריטה, דויד ברוזה, חיים משה ונתן גושן. במופע השני שיתקיים יומיים לאחר מכן יארח את אמיר דדון, דיקלה, ישי ריבו, מוש בן ארי, נורית גלרון ושמעון בוסקילה. המכירה תיפתח בשעה עשר. לקוחות בנק לאומי יקבלו הטבה ייחודית.

הופעות ט"ו באב של שלמה ארצי הפכו בשנים האחרונות למסורת. לפני שנה הוא אירח את אהוד בנאי ובועז שרעבי לשיתוף פעולה ראשון על הבמה. ההופעות בט"ו באב החלו לפני ארבע שנים עם האורח הראשון שלום חנוך. בשנים לאחר מכן התארחו בהופעותיו גידי גוב ואביב גפן. במקביל להופעות ממשיך ארצי להופיע ברחבי הארץ במסגרת הופעות הקיץ הגדולות שלו, ובמקביל לקיים הופעות אינטימיות במועדון צוותא שבתל אביב. בנוסף הוא ממשיך לעבוד במרץ על האלבום שבדרך, כאשר השיר האחרון שיצא היה דואט עם המוזיקאי מוש בן ארי שאת מילותיו כתב המשורר רועי חסן.

שלמה ארצי חמישה עשורים. מרגלית פלדמן טולדו,
חוגג 50 שנות מוזיקה. שלמה ארצי/מרגלית פלדמן טולדו
  • עוד באותו נושא:
  • שלמה ארצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully