וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת מהכוכבות הגדולות בהיסטוריה של האירוויזיון תחזור אליו?

28.5.2019 / 13:41

הזוכה האגדית עבור לוקסמבורג בשנת 1973, אן מארי דוד, משתפת פעולה עם קמפיין הקורא להחזרת הנסיכות לתחרות האירוויזיון. סרטון שצילמה אן מארי נשלח לראש ממשלת לוקסמבורג וקורא לו לחזור לתחרות. אן מארי: "אשמח לחזור לתחרות עבור לוקסמבורג ולנסות לזכות עבורם"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

האם זוכת האירוויזיון האגדית, אן מארי דוד, שזכתה עבור לוקסמבורג בשנת 1973 עם הלהיט הענק Tu Te Reconnaitras תחזור לאירוויזיון? בימים אלו משתפת אן מארי פעולה עם קמפיין גדול, שתופס תאוצה בצרפת ובלוקסמבורג, הקורא להחזרת הנסיכות הקטנה לתחרות האירוויזיון. הפעם האחרונה שבה נטלה לוקסמבורג חלק באירוויזיון הייתה בשנת 1993. לאורך השנים היא נחשבה לאחת המדינות המצליחות בתחרות, עם לא פחות מחמש זכיות. אן מארי דוד אף הביעה נכונות לחזור לתחרות ולהשתתף עבור לוקסמבורג. במידה וזה יקרה, תהיה זו ההשתתפות השלישית של הכוכבת בתחרות, לאחר שייצגה גם את צרפת ב-1979 וקטפה את המקום השלישי.

סטפן ברן, מגיש טלוויזיה, רדיו ועיתונאי בצרפת הוא זה שיזם את הקמפיין ועומד מאחוריו. בזמן שהותו של ברן בישראל לצורך תחרות האירוויזיון שנערכה בתל אביב, הוא צילם סרטון עם אן מארי דוד, אשר תומכת במאבקו. הסרטון נשלח לראש ממשלת לוקסמבורג, ובו הם מבקשים שיפעיל את השפעתו ויגרום ללוקסמבורג לחזור אל התחרות.

אן מארי דוד לוקסמבורג אירוויזיון. צילום מסך
תשמח לחזור. אן מארי דוד/צילום מסך

אן מארי דוד מסרה: "אני חושבת שזה חשוב מאוד שלוקסמבורג תחזור לתחרות האירוויזיון. חשוב לכל מדינה לקחת באירוע הזה חלק. תמיד שואלים אותי למה לזוכת אירוויזיון לחזור להתחרות על הבמה הזאת. אף אחד לא יקח ממני לעולם את התואר משנת 1973, כמו שאף אחד לא יקח את התואר לסלין דיון או לאבבא. אנחנו הזוכים של אותן השנים, וגם אם זוכה כזה או אחר חוזר לתחרות, כפי שרבים עשו, זה לא מפחית מכבודנו. אני אשמח לחזור לתחרות עבור לוקסמבורג ולנסות לזכות עבורם. זו תהיה גם היסטוריה עבורי - אישה ראשונה שזוכה פעמיים, אבל מוקדם מדי לדבר על זה. לוקסמבורג היתה אחת המדינות החזקות בתחרות עם שירים מעולים, ואני אשמח לראות אותם שוב בתחרות, איתי או בלעדי".

אלון אמיר, מנהלה האישי של אן מארי דוד, הוסיף: "כבר בשנת 2015 פנינו אל רשת RTL בבקשה לבדוק איתם נכונות לחזור לתחרות, אך זה נפל בגלל בעיות תקציב שלהם. לאחרונה הרשת נקנתה על ידי בן אדם פרטי וחזרתה של לוקסמבורג לתחרות יכולה להפוך לדבר ממשי. הצענו להם לחזור בגדול עם הגברת הראשונה של האירוויזיון ואפילו השמענו להם את השיר שעמו נשמח לחזור לתחרות ולנסות לזכות עבורם".

עוד באותו נושא

"אין עוד אירוע שמחזיק אותך בתודעה כל כך הרבה שנים כמו אירוויזיון"

לכתבה המלאה

אן מארי דוד זוכה עבור לוקסמבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully