וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלטלה בתקשורת הישראלית: מנכ"ל חדשות 13 גולן יוכפז עוזב

28.5.2019 / 18:29

גולן יוכפז, מנכ"ל חדשות רשת, צפוי לעזוב את תפקידו מיידית. בצד זאת, צחי קומה, האיש מאחורי מדור "העלוקה" ב"ידיעות אחרונות", יעזוב אף הוא את משרתו לאחר כעשור וחצי בעיתון

גולן יוכפז. עדי אורני,
עוזב. גולן יוכפז/עדי אורני

כמה חודשים בלבד לאחר המיזוג בין רשת וערוץ עשר, מנהל חברת החדשות המשותפת שלהם, גולן יוכפז, יעזוב את תפקידו. זאת, על רקע הפיגור המשמעותי ברייטינג בין הערוץ ובין המתחרה האימתני שלו, קשת 12.

למרות התמיכה לה זכה ברשתות החברתיות מן הטאלנטים הבכירים של חדשות רשת יוכפז צפוי לעזוב את תפקידו מיידית - כלומר, עוד השבוע, וכמובן גם לא יזכה להוביל את סיקור מערכת הבחירות, במידה ואלה אכן יתקיימו בחודשים הקרובים. מחליפו צפוי להיות ישראל טוויטו, מי שהיה עד כה הסמנכ"ל שלו.

שינויים גם בידיעות אחרונות: צחי קומה, מי שעמד מאחורי מדור הרכילות "העלוקה", יעזוב את תפקידו לאחר כמעט עשור וחצי בתפקיד. כך לפי הודעה רשמית של העיתון.

קומה מוכר גם בשל המפעלות הטלוויזיוניים שלו, בהם הוא אמור להתמקד מעתה. הוא זכור גם בשל העובדה שידיעה פרי עטו הובילה להשתלשלות העניינים בסופה הוקלטה שרה נתניהו כאשר היא צווחת בזעם.

"ידיעות אחרונות היה ביתי ב 13 השנים האחרונות. לא יכולתי לבקש בית חם, אוהב, ומקצועי יותר. תודה על תקופה מהנה שתיחרט בזכרוני לעד", הצהיר קומה בדברי הפרידה שלו. נטע לבנה, העורך הראשי של העיתון, הודה לו במילים - "צחי חתום על סקופים רבים במהלך השנים... את החלטתו לפרוש קיבלנו בלב כבד".

צחי קומה. גבע טלמור,
גם הוא הולך. צחי קומה/גבע טלמור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully