וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס הסרט הטוב ביותר בדוקאביב הוענק ל"לאה צמל, עורכת דין"

29.5.2019 / 21:50

הוכרזו הסרטים הזוכים בפסטיבל הקולנוע הדוקומנטרי הבינלאומי דוקאביב. בפרס הסרט הישראלי הטוב ביותר זכה "לאה צמל, עורכת דין" של רחל לאה ג'ונס ופיליפ בלאיש

הסרט "לאה צמל עורכת דין" בבימוי רחל לאה ג'ונס ופיליפ בלאיש. יח"צ,
הסרט "לאה צמל עורכת דין" בבימוי רחל לאה ג'ונס ופיליפ בלאיש/יח"צ

פסטיבל דוקאביב יינעל רק ביום שבת, אך כבר היום הוכרזו הזוכים בתחרויות הרשמיות שלי. פרס סרט הדוקו הישראלי הטוב ביותר הוענק ל"לאה צמל, עורכת דין" השנוי במחלוקת של רחל לאה ג'ונס ופיליפ בלאיש, בהפקת HOT 8, העוסקת בעורכת הדיין שייצגה בין השאר את עבד אל עזיז צאלחה, מן השותפים למעשה הלינץ' ברמאללה, ואת משפחתו של ערפאת אראפעיה, שאנס ורצח את אורי אנסבכר ז"ל לפני כשלושה חודשים.

הסרטים הזוכים הוכרזו בטקס שנערך במיינדספייס בתל אביב. בפרס הסרט הבינלאומי הטוב ביותר זכה "ארץ הדבש" של תמרה קוטבסקה וליובומיר סטפנוב; הסרט "היה היה ילד" של אורי לוי זכה בפרס חבר השופטים בתחרות הישראלית ושוש שלם והילה מדליה זכו בפרס הבימוי על "פגות תוקף". שני הסרטים האחרונים הם בהפקת yes דוקו.

הסרט "ארץ הדבש" בבימוי תמרה קוטבסקה וליובומיר סטפנוב. Ljubomir Stefanov,
הסרט "ארץ הדבש" בבימוי תמרה קוטבסקה וליובומיר סטפנוב/Ljubomir Stefanov

בנוסף, פרס התחקיר בתחרות הישראלית הוענק לכרמית ספיר וייץ ולגליה דרור על הסרט "אין אריות בתל אביב" בהפקת כאן 11; "סילביה", סרטה של מריה סילביה אסטבה, זכה בפרס החזון היצירתי בתחרות עומק שדה; "תהודה", סרטו של איתי מרום, זכה בציון לשבח בתחרות עומק שדה; "ביצה", סרטה של מרטינה סקרפלי, זכה בפרס הסרט הקצר הטוב ביותר; " שירה תמה", סרטה של שיר חורי אבו, זכה במקום הראשון בתחרות סרטי הסטודנטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully