וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרים שמיר בעקבות מותה של נחמה ריבלין: "למה לא שֹרה"

4.6.2019 / 12:19

התבטאות חמורה נוספת מצד הזמר, היוצר והמוזיקאי אפרים שמיר. לאחר שנחמה ריבלין, רעייתו של נשיא המדינה ראובן ריבלין, הלכה לעולמה בעקבות הסתבכות במצבה הרפואי, כתב שמיר בעמוד הפייסבוק שלו: "למה לא שרה"

אפרים שמיר. ברני ארדוב,
חצה קו אדום? אפרים שמיר/ברני ארדוב

התבטאות חמורה נוספת מצד הזמר, היוצר והמוזיקאי אפרים שמיר. לאחר שנחמה ריבלין, רעייתו של נשיא המדינה ראובן ריבלין, הלכה לעולמה היום (שלישי) בגיל 74, בעקבות הסתבכות במצבה הרפואי, כתב שמיר בעמוד הפייסבוק שלו: "למה לא שרה".

מהליכוד נמסר בתגובה לדברי שמיר כי התנועה "מביעה זעזוע עמוק מאמירתו. דבריו המקוממים ראויים לכל גינוי". סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, מסרה: "מזעזע בעיני שברגע של אבל לאומי על פטירתה של רעיית הנשיא ריבלין, בוחר אפרים שמיר להפיץ שנאה והסתה כלפי רעיית ראש הממשלה במילים חמורות שטופות שנאה. כל שוחרי האחדות והשלום צריכים להוקיע אמירות מן הסוג הזה, שהם הסתה ושנאת חינם". שרת התרבות מירי רגב מסרה בתגובה: "דבריו של אפרים שמיר מבחילים. אמנם מדובר באדם שכבר התבטא בעבר בהתבטאויות שערורייתיות אבל הפעם זו כבר ממש חציית קו אדום, שמסיתה כנגד רעיית ראש הממשלה. אני בטוחה שלו אמירה כזו הייתה נאמרת כלפי מישהי מהשמאל, כבר מזמן הייתה נפתחת חקירה פלילית".

ריבלין הלכה לעולמה לאחר הידרדרות ממושכת במצבה, שנבע מקוצר נשימה חריף על רקע לבבי. לפני כשלושה חודשים עברה ריבלין השתלת ריאה, ניתוח לו נזקקה בשל מחלת פיברוזיס ריאתי ממנה סבלה בשנים האחרונות, אולם מאז חלה הידרדרות במצבה ולא הצליחה להתאושש.

שמיר ידוע בהתבטאויותיו המחוספסות והשנויות במחלוקת בעמוד הפייסבוק שלו, שלא פעם גלשו לגזענות ולתוקפנות. על שלמה ארצי כתב: "ישבתי שעתיים על כיסא אצל רופא שיניים והוא השמיע שעתיים את שלמה ארצי. הרופא קדח לי בפה וארצי חפר לי במוח. בחיים לא סבלתי ככה, מהרופא סבלתי פחות"; לאחר ששרית חדד הקליטה גרסת כיסוי ללהיט של כוורת, "נתתי לה חיי", שיתף את הגרסה וכתב בכותרת "איזה גועל, דאעש עם שיר"; על חבר הכנסת לשעבר, ינון מגל, כתב "הצליחו לקחת בהמה ולהפכה לחבר כנסת"; על אביב גפן כתב "הוא היה אינפנטיל מטומטם, ועכשיו הוא אינפנטיל מטומטם"; על אחינועם ניני שסרבה לקבל פרס אקו"ם בגלל שניתן פרס מפעל חיים לאריאל זילבר כתב, "החלטתה מראה שהמוח שלה לא במיטבו". וזוהי רשימה חלקית.

פנינו לשמיר בשאלה האם אינו חושב שהפוסט שלו חצה קו אדום, אולם טרם התקבלה תגובתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully