וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך ספרד הצילה את הקריירה הקולנועית של וודי אלן

4.6.2019 / 23:57

למרות שהפך לאישיות מוקצה בהוליווד, וודי אלן מצא דרך לביים סרט נוסף - הוא יעשה זאת בספרד, ובכיכובו של צוות שחקנים אירופאי מן השורה הראשונה

עריכת וידאו:ניר חן

וודי אלן היה פעם מן הבמאים המהוללים בהוליווד, והתעשייה כולה הידפקה על דלתו. בשנים האחרונות, הפך למוקצה בארצות הברית בשל ההאשמות כי פגע מינית בבתו המאומצת. סרטו האחרון נגנז בידי בית ההפקה וההפצה שלו, אמזון, אושיות רבות בעולם המשחק הודיעו כי לא יעבדו איתו יותר, והקריירה ההוליוודית שלו הסתיימה למעשה.

למזלו של אלן, בעולם הקולנוע האירופאי-לטיני יש גישה קצת פחות מחמירה בכל הקשור לאמנים שסרחו, מה שגם מאפשר כעת לרומן פולנסקי לעבוד על סרט חדש. וכך, היום נודע רשמית כי הבמאי האמריקאי בכל זאת יביים סרט נוסף, 51 במספר. הוא יעשה זאת בספרד, תחת חסותה של חברת ההפקה מדיהפרו.

הצילומים יחלו בעשרה ביולי, ולמרות התדמית הבעייתית בלשון המעטה של אלן, ישתתף בה צוות מכובד ביותר: כריסטופר וולץ האוסטרי, זוכה האוסקר על הופעותיו ב"ממזרים חסרי כבוד" וב"ג'אנגו ללא מעצורים" של טרנטינו; השחקן הצרפתי המוערך לואי גארל; ואלנה אניה, שכיכבה ב"העור בו אני חי" של אלמודובר.

העלילה מזכירה להפליא את חמישים סרטיו הקודמים של אלן: לפי הדיווחים, היא תעסוק בזוג אמריקאי נשוי המגיע לפסטיבל סן-סבסטיאן שבספרד. האישה מתאהבת בקולנוען צרפתי, והגבר בספרדייה בת המקום.

כרגע, לא ברור באיזה מדינות יהיה ניתן לראות את הסרט, והאם יופץ במולדתו של אלן או בישראל. הסרט האחרון פרי עטו שהוקרן כאן היה "גלגל ענק" לפני שנתיים, והוא נחל אצלנו כישלון כלכלי.

וודי אלן. GettyImages
וודי אלן/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • וודי אלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully