וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההכרזה על מופע פארק הירקון: עומר אדם משחרר 5 שירים חדשים

6.6.2019 / 10:00

עם ההכרזה על מופע בפארק הירקון ב-17 ביולי, המופע הגדול ביותר בקריירה שלו, משחרר הזמר הכי מצליח בישראל עומר אדם חמישה שירים חדשים בו-זמנית, כאשר לאחד מהם "היום השישי" הוא אף כתב את המילים והלחן בצוותא עם אבי אוחיון. האזינו לחמשת השירים

הזמר המצליח בישראל עומר אדם שובר שיא אחרי שיא ושוב מפתיע את הקהל שלו. יממה לאחר ההכרזה הרשמית על מופע שלו בפארק הירקון ב-17 ביולי, הגדול ביותר בקריירה שלו, משחרר אדם חמישה שירים חדשים בו-זמנית. את השירים החדשים, לצד להיטיו הגדולים מהעשור האחרון, יבצע אדם בהופעתו בפארק הירקון. ההופעה תכלול במה מיוחדת של 360 מעלות. מסביבה ייבנו מתחמי גולדן רינג, ספות, לאונג' וטריבונות ישיבה של אלפי מקומות.

חמשת השירים החדשים שמשחרר הבוקר עומר אדם הם: יום השישי, תיתן לה פרחים, טמפרטורה, שיר הרווק, תגידו לה & אהבה מטורפת. את השיר "יום השישי" כתב והלחין עומר אדם בצוותא עם אבי אוחיון ומשולבות בו מילים מהמקורות. את השיר "תיתן לה פרחים" כתבו והלחינו אליה רוסיליו ורובי פאייר. את "תגידו לה & אהבה מטורפת" כתב אלי קפה והלחין ברוך לוי. "אהבה מטורפת" הוא שיר יווני שמשולב בשיר. "שיר הרווק" ו"טמפרטורה" נכתבו והולחנו על ידי דורון מדלי, שכתב לאדם שירים רבים, ביניהם "היא רק רוצה לרקוד", "תל אביב" ו"בניתי עליך".

האזינו לשירים:

יום השישי

תיתן לה פרחים

טמפרטורה

שיר הרווק

תגידו לה & אהבה מטורפת

  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully