וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת האינדי-פופ Yeasayer מגיעה לראשונה לישראל

11.6.2019 / 11:00

ההרכב האמריקאי Yeasayer, שמשלב בין אינדי-פופ שמנוגן לייב לבין אלקטרוניקה, יגיע אל בארבי תל אביב בקיץ הקרוב. כמה יעלו כרטיסים? כל הפרטים

להקת Yeasayer. יח"צ,
באים להקפיץ. Yeasayer/יח"צ

רגע אחרי שהוציאו את אלבומם החדש "Erotic Reruns" ובעיצומו של סיבוב הופעות עולמי, הרכב האינדי-פופ-פסיכדליה Yeasayer נוחת לראשונה בישראל. ההרכב, שנולד בברוקלין באמצע-סוף העשור הקודם, שחרר עד היום חמישה אלבומים, שיתף פעולה עם אמנים כמו Bat For Lashes ו-Simian Mobile Disco וחרש אינספור במות ופסטיבלים. כמו לא מעט סיפורים, גם כאן שני היוצרים המרכזיים בלהקה כריס קיטינג ואנאנד ווילדר החלו לנגן יחד בתיכון תחת השפעות מגוונות כמו פסקולים לסרטי בוליווד משנות ה-70 ועד למוזיקה קלטית.

לכל אלבום של Yeasayer יש סט של צלילים ונושאים המאפיינים אותו - מטכנולוגיים ועד רוחניים. בעטיפות הם נוהגים לשלב אמנות גבוהה עם פופ ארט ואלמנטים אבסטרקטיים. האלבום החדש "Erotic Ruruns" מעט יוצא דופן בדרך בה נוצר ובטקסטים שמופיעים בו. הוא נכתב והופק ע"י שלושת חברי ההרכב כקולקטיב יצירתי, הוקלט באולפן הביתי שכל אחד מהם בנה לעצמו ויוצא בלייבל עצמאי לחלוטין הנושא את שמם. זה האלבום הכי מזוקק שלהם עד כה - קטעי האינטרו מקוצרים, ההוקים מאוד מיידיים וקליטים; שירים מאוד רקידים עם מידה של סליזיות אבל גם כאלה המעודדים את המאזינים לחשוב, עם אמירה פוליטית וחברתית וחום אנושי.

הסט-אפ הבימתי של Yeasayer כולל אלקטרוניקה משולבת בנגינה לייב, ההרמוניות הקוליות של כריס ואנאנד ושפע של גרוב. אל ישראל הם צפויים להגיע ב-5 באוגוסט 2019, אז יופיעו בבארבי תל אביב. את הערב יפתח ההרכב המקומי ארמון, סופרגרופ של מוזיקאים שעושים סינת' פופ חלומי בעברית. מחירי הכרטיסים ינועו בין 159 ל-179 ש"ח. ניתן לרכוש כאן.

על הפקת המופע אחראית "המון ווליום" שהביאה לארץ בשנים האחרונות אמנים כמו מרקיורי רב, סלואודייב, פיטר הוק, בלאק ליפס, מון דואו ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully