וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך פחות מיממה: עומר אדם מכר את כל 50 אלף הכרטיסים למופע בפארק

11.6.2019 / 14:17

כרגיל, גם הפעם נרשמה התנפלות על הכרטיסים למופע הענק של עומר אדם בפארק הירקון. בתוך פחות מיממה נמכרו כל 50 אלף הכרטיסים למופע שיתקיים ב-17 ביולי, נתון שאפילו כוכבי ענק בינלאומיים לא הצליחו להשיג. עומר אדם למעריציו: "אוהב אתכם"

עומר אדם, "תגידי לי שטוב לך"/תסריט, בימוי וצילום: AVOXVISION

שובר שיאים: טרפת הכרטיסים למופע הגדול של עומר אדם בפארק הירקון יצאה לדרך אתמול בצהריים, ותוך פחות מיממה נמכרו כל 50 אלף הכרטיסים למופע שיתקיים ב-17 ביולי, נתון שאפילו כוכבי ענק כמו ג'ניפר לופז ובון ג'ובי לא הצליחו להשיג לקראת הופעותיהם הקיץ באותו מקום ממש. כך מסר מנהל יחסי הציבור של אדם, עופר מנחם. עומר אדם הודה למעריציו בעמוד האינסטגרם שלו: "אני אוהב אתכם, מעריך ומכבד אתכם".

בשנתיים האחרונות, בכל פעם שעומר אדם מפרסם תאריכי הופעות, מתנפלים מעריציו על הכרטיסים ואלו נמכרים בתוך שעות ספורות. כך קרה בהופעותיו בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, בלייב פארק ראשון לציון ואפילו באצטדיון סמי עופר בחיפה, ש-30 אלף הכרטיסים אליו נמכרו במהרה. ההופעה תכלול במה מיוחדת של 360 מעלות. מסביבה ייבנו מתחמי גולדן רינג, ספות, לאונג' וטריבונות ישיבה של אלפי מקומות.

ביום חמישי האחרון הפתיע עומר אדם את מעריציו כששחרר חמישה שירים חדשים בו-זמנית. חמשת השירים החדשים ששחרר הם: יום השישי, תיתן לה פרחים, טמפרטורה, שיר הרווק, תגידו לה & אהבה מטורפת. את השיר "יום השישי" כתב והלחין עומר אדם בצוותא עם אבי אוחיון ומשולבות בו מילים מהמקורות. את השיר "תיתן לה פרחים" כתבו והלחינו אליה רוסיליו ורובי פאייר. את "תגידו לה & אהבה מטורפת" כתב אלי קפה והלחין ברוך לוי. "אהבה מטורפת" הוא שיר יווני שמשולב בשיר. "שיר הרווק" ו"טמפרטורה" נכתבו והולחנו על ידי דורון מדלי, שכתב לאדם שירים רבים, ביניהם "היא רק רוצה לרקוד", "תל אביב" ו"בניתי עליך".

עומר אדם. רמי זרנגר,
טירוף. עומר אדם/רמי זרנגר
  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully