וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדינגב לראשונה ישתף פעולה עם שוקי וייס ויכלול הופעות בינלאומיות

16.6.2019 / 12:00

פסטיבל אינדינגב יתקיים באוקטובר בפעם ה-13. החידושים: שיתוף פעולה ראשון עם המפיק שוקי וייס, שיביא אמנים מהעולם, ומתחמים משופרים. למרות מהמורות שהמפיקים ספגו לטענתם מהמשטרה וגרמו להם לשקול לשנות לוקיישן, בסופו של דבר הפסטיבל יתקיים במצפה גבולות

אינדינגב 2018. GAYA'S PHOTOS,
אינדינגב 2018/GAYA'S PHOTOS

פסטיבל אינדינגב יתקיים זו השנה ה-13, במתחם הקבוע שלו - מצפה גבולות במועצה האיזורית אשכול, בין 24 ל-26 באוקטובר. החידוש בשנת הבר מצווה של פסטיבל המוזיקה יהיה שיתוף פעולה ראשון שלו עם המפיק הוותיק שוקי וייס, שיביא לפסטיבל אמנים מהעולם, שזהותם טרם פורסמה, שיופיעו לצד האמנים המקומיים. מכירת הכרטיסים החלה.

בנוסף לשיתוף הפעולה עם וייס בהבאת אמנים מהעולם, מבטיחים מפיקי הפסטיבל להתרענן גם בבמה אלקטרונית מוגדלת, במתחם סאונדסיסטם חדש, במתחם קמפינג משופר ובהפקת מקור עם מוזיקאים מהמזרח התיכון, שטרם פורסמו פרטים אודותיה.

פוסטר אינדינגב 2019. יח"צ,
פוסטר אינדינגב 2019/יח"צ

לפני שלושה חודשים הודיעו מפיקי אינדינגב על ביטול פסטיבל אחר שהיו אמורים להפיק, "שושן" שמו, ארבעה ימים בלבד לפני שהיה אמור להתחיל במצפה גבולות, וזאת לאחר שלדבריהם כבר נמכרו אליו אלפי כרטיסים. בפסטיבל היו אמורים להופיע עשרות מוזיקאים ודיג'יים מהארץ ומחו"ל. מטעם חברת ההפקה נמסר כי סיבת הביטול היא חוסר יכולת שלה לעמוד בתנאי הרישוי "המחמירים והלא מידתיים" של המשטרה, כלשונה. בתוך כך הם הודיעו גם כי לא ימשיכו לקיים אירועים נוספים, ובראשם פסטיבל אינדינגב, באזור מצפה גבולות ומרחב עוטף עזה, כל עוד לא יימצא פתרון לנושא זה. המשטרה מסרה בתגובה: "הודעת ההפקה - תמוהה". בסופו של דבר, למרות המהמורות שספגו לטענתם, אינדינגב כאמור נשאר במצפה גבולות. זמן קצר לפני הודעת ביטול פסטיבל "שושן" בוטל פסטיבל אחר שהיה אמור אף הוא להתקיים בדרום - מידברן. הפסטיבל, שמשך אליו אלפי משתתפים, היה אמור להתקיים החודש (יוני). הביטול נומק בכך שמנהלי עמותת "מידברן" לא קיבלו אישור מצה"ל לקיים אותו בשטח אש בבקעת הר שחר.

כרטיסים במכירה מוקדמת לאינדינגב עולים 350 שקלים, וניתנים לרכישה כאן

  • עוד באותו נושא:
  • אינדינגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully