וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המועדון לספרות יפה של גברת ינקלובה" נמכר ל-HBO אירופה

17.6.2019 / 17:27

סרטם של גלעד אמיליו שנקר ויוסי מאירי נמכר לשידור באימפריית התוכן, כמה ימים לפני שיזכה להפצה מסחרית בארצות הברית

יח"צ - חד פעמי

בשורות טובות ל"מועדון לספרות יפה של גברת ינקלובה", סרטם של גלעד אמיליו שנקר ויוסי מאירי: כמה ימים לפני שיזכה להפצה מסחרית בארצות הברית, הוא נרכש להקרנה בערוץ HBO אירופה.

הסרט הופץ בישראל לפני כשנה ומאז הוקרן במקומות רבים בעולם. הוא נע בעולמות שאינם אופיינים כל כך לעשייה הישראלית. מדובר בפנטזיה אפלה, בהשראתו של טים ברטון, שנראית כאגדת עם ועוסקת בכת נשית סודית, הנוהגת לחטוף גברים ולעשות מהן קציצות, במובן הכי מילולי של המילה. מככבות בו כמה מן הטובות בשחקניות ישראל - ובראשן חנה לסלאו, קרן מור, אניה בוקשטיין, ליא קניג, רזיה ישראלי ועוד. בארץ, הסרט היה מועמד לשישה פרסי אופיר וזכה בשניים - לאיפור ולעיצוב התלבושות הטובים ביותר.

דייזי המילטון, מנכ"לית חברת ההפצה האמריקאית של הסרט, מסרה: "אנחנו גאים להביא סרט קולנוע ייחודי ומקורי זה לקהל האמריקאי, מרגישים שהנושאים עליהם הוא מדבר רלוונטיים באמריקה כמו שהם בישראל, ומאמינים שגם הקהל האירופי יתאהב בו".

גלעד אמיליו שנקר ויוסי מאירי, יוצרי הסרט, הגיבו לכל זה בהתרגשות ואמרו: "השנתיים האחרונות היו עבורנו מסע מדהים עם הסרט, שנגע ודיבר לכ"כ הרבה צופים ברחביי העולם והתקבל באהבה על ידי פסטיבלי הקולנוע והקהלים במדינות השונות. אנחנו נרגשים ומודים על האמונה בסרט ועל ההזדמנות".

המועדון לספרות יפה של גברת ינקלובה. דניאל קמינסקי,
קרן מור מתוך "המועדון לספרות יפה של גברת ינקלובה"/דניאל קמינסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully