וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו יודעים מה קרה לזוגות של "חתונה ממבט ראשון" אחרי התכנית

אופיר סגרסקי

19.6.2019 / 0:00

מי גילתה את חדוות הרווקות? מי הסתגר בבית עקב פוסט-טראומה? מי כתב ספר? ומי פוגש את הפסיכולוג של אנה ארונוב? רגע לפני פרקי הסיום של "חתונה ממבט ראשון", הנה חשיפה ראשונה מה קרה ביום אחרי שהמצלמות כבו והחיים האמיתיים התחילו

הרבה ספקולציות נזרקו לאוויר באשר לעתיד הזוגות של "חתונה ממבט ראשון". יש שראו את שירי עם בטן הריונית, יש שמצאו את אלון רוקח שיקוי מתחת לגשר, ורחש השמועות רק עולה על גדותיו לקראת הסוף ההולך וקרב. רגע לפני סיום העונה השניה והמהפנטת כתאונת מסוקים, כולם משתוקקים לגלות דבר אחד: מי מהזוגות נשאר ביחד ומה קרה להם ביום אחרי שהמצלמות כבו? הנה כל המידע שהגיע לידינו בנוגע לגורלם של האנשים שצפויים להיעלם מחיינו בקרוב מאוד.

שירי קופפרברג חתונה ממבט ראשון. אבי כהן
הצבא האדום? שירי/אבי כהן

שירי ולירן

העקשנות והנחישות של שירי הביאו אותה כל כך רחוק שהיא הגיעה לשנות הארבעים בברית המועצות והצטרפה לצבא האדום, שם היא חווה ירח דבש כמו שרצתה באמת. לירן הקים חוות פודלים טיפולית המסייעת לילדים מופנמים כמוהו לתקשר עם יצורים דומים להם, וכיום מנהל משפחה שמחה ומאושרת עם שוקו ופיצי. מעוגיות הבריאות של אמא הוא נהנה לבד בביתו המבודד שבמושב, אבל עדיין, בכל פעם שהוא עושה את זה, הוא מסתכל לצדדים, זולל בחטף, מחזיר את הקופסה למקרר, קופץ אחריה וסוגר על עצמו את הדלת כשהוא ישן על החצי שלו במדף.

אורטל ועידו. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
המסרסת וניצול פיגוע השרשרת. עידו ואורטל/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

עידו ואורטל

עידו, כפרה עליו, ניצח את המשחק הזה. איך מנצחים ב"חתונה ממבט ראשון"? רק בדרך אחת: עושים רושם מספיק טוב כדי להפוך לרווק נחשק עם יציאתך לחיים האמיתיים, שם כנראה תפגוש פרטנריות שמתאימות לך באמת. לרוע המזל, עקב פוסט טראומה קשה מפיגוע השרשרת שנקרא אורטל, עידו לא נהנה מכל הטוב הזה - הוא הסתגר בביתו ויצא אחת לחודש להעביר בתיכונים הרצאה על הסכנות שבצריכת אלכוהול מופרזת. נגיד, אם השתכרת בחתונה הפיקטיבית שיצרו לך בריאליטי, אתה עלול לומר לזרה נרקיסיסטית חסרת תקנה שהתאהבת בה בתוך 24 שעות. אוהבות אותך, עידו. בהמשך נזכה לראותו מככב בפרסומות פמיניסטיות למרכך כביסה בתור הגבר הנחמד, והוא ינצל את ההזדמנות לעשות כביסה לכל הצוות על הסט.

אורטל הגשימה את החלום על ויפאסנה, טסה למנזר בהודו, ושרפה אותו על יושביו. בחזרתה ארצה פנתה לתחום הווטרינריה וכעת עוסקת במה שהיא הכי אוהבת - לסרס. חתולים, כלבים, חוגלות, שוורים, גיריות דבש - מה שבא, היא זורמת.

יוגב ובת אל. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
שיממון. בת אל ויוגב/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

בת אל ויוגב

בת אל ויוגב צללו אל שיממון העד שמלכד אותם יחד, כמו עץ ונווה מדבר, כמו בודהיסט והר, כמו קיר וקיר שלידו. מה אפשר כבר לאחל לזוג שלא זוכרים ממנו כלום?

צוקית אשכולי חתונה ממבט ראשון. אבי כהן
ליין אופנה. צוקית/אבי כהן

דודו וצוקית

דודו וצוקית נפרדו ברגע שפג תוקף החוזה שלהם עם קשת ודודו יצא לחופשי משל היה ג'ק ניקולסון בקן הקוקיה. בקרוב יוציא את ספרו "אז מה אם ברחתי מקהילה דתית בנסיבות מסתוריות וסירבתי לגעת באשתי החד משמעית אטרקטיבית במשך חודש וחצי, זה לא אומר עליי כלום". לאחר משברון סמלי צוקית תתפכח, תקום על הרגליים, תפתח את ליין האופנה הססגוני שלה "בחורות בוגרות שמדברות כמו ילדה בת שלוש" ותצא לחפש גבר המחזיק בתכונות שחשובות לה באמת. כאילו, גיוון בטעמי גלידה זה בייסיק.

דקלה ואלון. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
יום מקסים וסליחה. אלון ודיקלה/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

אלון ודיקלה

אלון התחיל לפגוש את הפסיכולוג של אנה ארונוב כדי להשיב אליו את הכבוד האבוד. בהמשך הוא צפוי להיכנס לנעליה של אנה ולפתוח בתכנית שידוכים לעצמו, כשבין דייט כועס אחד למשנהו הוא יפגוש את איש המקצוע, אבל על בירה כי שניהם גברים גבריים וסטרייטים מאוד. "תאמין לי אחי, נשים זה חרא", יפלוט אלון המותש מחיי הדייטינג. בכל זאת, כמה פעמים אפשר לסחוב איתך אישה למשחק כדורגל? "כה" , יפלוט ד"ר גבריאל בוקבוזה בעודו יורק קליפות גרעינים למחשוף של הברמנית.

דיקלה גילתה את חדוות הרווקות ועוד רגע תתחיל בתכנית הבוקר המצליחה שלה, "עוצמה נשית זה להתעקש על מה שמגיע לך ואז להתפשר על הרבה פחות ולהתנצל שאת קיימת", בה תלמדו לייצר לכן אווטאר בדמות בלונדינית עם סיליקון ולרגל אחר הבעל באווירה של פאן. בסוף התכנית מדי בוקר תאחל דיקלה יום מקסים וסליחה.

שרונה וליאור. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
התאדו, לא? שרונה וליאור/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

שרונה וליאור

שרונה וליאור מזמן כבר לא איתנו, כן? ברגע שהמצלמות כבו הם החליפו כיפים של מילואימניקים, נפרדו בלא יסורים והכניסו זה את זה מיידית לרשימת הבודי-קול. כמו אודיסאוס השב לביתו, ליאור הסתער על הסנואובורד שלו, התחנן למחילה שבגד בו עם אחר ועלה עליו לסיבוב אהבהבים מתוק שסופו בפנימית ג' איכילוב. שרונה, בלא פרטנר לשיחה שיעיר אותה לחיים התאדתה מרוב סתמיות והאגדה מספרת שהתמוססה לתוך שער אבן של בניין במודיעין.

יעל הפסיכולוגית

יעל הפסיכולוגית השיגה אישור ממשלתי לפתוח קליניקה לניסויים כימיים על רווקים, בזכות עיניה החודרות שמסוגלות לכל מלבד למצמץ. בתום הביקור אצלה תוכלו לצאת עם בן זוג מופרך שהולחם לכם למותן, דיסאוריינטציה כללית וכן אוזן שלישית על המצח. "אבל, אני לא בטוח/ה שזה מה שביקשתי", תמלמלו חרישית בזמן שהיא סוגרת אחריה את דלת הברזל בחיוך שבע.

seperator

בונוס - הצעה לשידוך-העל שיעל הפסיכולוגית מנעה בכוונה תחילה:

אורטל ואלון, שכן לשניים תחומי עניין משותפים רבים כגון סדיזם. אלון יפלרטט עם חברותיה של אורטל בזמן שהיא תתקע את הראש שלה בטלפון, ולעת ערב כל אחד יטיח ברעהו במבט קרחוני "חבל שרק אני הכיפי/ת והזורם/ת בזוגיות הזאת", סימטריה שכל זוג מייחל לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully