וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפרית באד בייבי הואשמה בתמיכה בישראל - והופעתה בירדן בוטלה

18.6.2019 / 16:23

הופעתה המתוכננת של הראפרית האמריקאית באד בייבי בת ה-16 בירדן בוטלה בשל טענות לציוץ "פרו ישראלי" מצדה, שנוצר לדבריה בכלל בטעות. עם זאת, הופעתה בישראל תתקיים כמתוכנן ב-9 ביולי במועדון בארבי בתל אביב

באד בייבי Bhad Bhabie. AP
"חסמה אותי בגלל שביקשתי ממנה להפסיק לתמוך באפרטהייד של ישראל". באד בייבי/AP

הופעתה המתוכננת של הראפרית האמריקאית באד בייבי בירדן בוטלה בשל טענות לתמיכה בישראל. עם זאת, הופעתה בישראל תתקיים כמתוכנן.

האמנית דניאל ברגולי בת ה-16, הפועלת תחת הכינוי באד בייבי (Bhad Bhabie), היתה אמורה להופיע בעמאן ב-8 ביולי, יום לפני הופעתה במועדון בארבי בתל אביב. בפוסט שהועלה אתמול (שני) בחשבון אינסטגרם של סוכנות אמנים ירדנית כתב מייסד החברה כי הופעתה של הראפרית במדינה בוטלה בטענה שהיא תומכת בישראל, צעד שלדבריו "מפר את הערכים המוסריים של החברה שלי".

באתר הבידור TMZ נטען כי מה שהוביל לכך הוא ציוץ בערבית של אתלט פלסטיני בשם מוחמד אל-קאדי בו תויגה הראפרית, בו הוא קרא לביטול הופעתה מאחר ולדעתו המוזיקאית היא פרו ישראלית. הראפרית, מצדה, הגיבה בציוץ בו היא מביעה את אהבתה למקדונלדס, כנראה מבלי להבין את מה שכתב האתלט. לאחר ביטול ההופעה, אל-קאדי טען כי נחסם על ידי חשבון הטוויטר של הראפרית. "היא חסמה אותי בגלל שביקשתי ממנה להפסיק לתמוך באפרטהייד של ישראל", צייץ.

מנהליה של הראפרית מסרו לתקשורת הזרה כי הסוכנות הירדנית הגזימה בתגובתה לתקרית, וכי האמנית לא הביעה את עמדתה בקשר לסכסוך במזרח התיכון.

דניאל ברגולי נחשפה לעולם בגיל 14, כשהתארחה בתוכניתו של ד"ר פיל יחד עם אמא שלה, שניסתה לגמול אותה בשידור מגניבת מכוניות, אחזקת סכינים וריקודי טוורקינג לא ראויים לגילה. כשהקהל צחק עליה הגיבה לו ברגולי בשש מילים שיהפכו מאז להיות מזוהות איתה: "Cash me ousside how bout dah". זמן קצר לאחר השידור זכתה ההתארחות שלה בתוכנית לרמיקס שהפך לויראלי, והופעתה הוזכרה בין השאר גם בתוכניתו של ג'ימי פאלון. בקיץ 2017 הוציאה הראפרית הצעירה סינגל ראשון ונכנסה למצעד הבילבורד טופ 100.

הופעתה של באד בייבי הישראל, בהפקת לייב ניישן, תתקיים כמתוכן ב-9 ביולי במועדון בארבי בתל אביב.
כרטיסים במחיר של 225 שקלים ניתן לרכוש כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • בארבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully