וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר חצרוני: "הציעו לי להשתתף בהישרדות תמורת רבע מיליון"

20.6.2019 / 21:12

צילומי העונה הבאה של "הישרדות VIP" צפויים להתחיל באוגוסט, ומי שקיבל הצעה להשתתף בריאליטי הוא פרופ' אמיר חצרוני, לטענתו "תמורת רבע מיליון". הפקת "הישרדות": "אכן נעשתה פנייה ראשונית לחצרוני בה לא דובר על כסף"

אמיר חצרוני. ראובן קסטרו
"הציעו לי להשתתף בהישרדות תמורת רבע מיליון". אמיר חצרוני/ראובן קסטרו

העונה הנוכחית של "הישרדות VIP" עוד לא הסתיימה, אבל ההכנות לעונה הבאה כבר בעיצומן. לוואלה! תרבות נודע כי צילומי העונה הבאה של "הישרדות VIP" צפויים להתקיים בין אוגוסט לאוקטובר וכי אחד המתמודדים להם הוצע להשתתף בריאליטי הוא פרופ' אמיר חצרוני, הידוע בהתבטאויותיו הפרובוקטיביות. חצרוני טוען כי הוצע לו "כרבע מיליון שקלים" עבור השתתפותו, והוא התלבט אם להיענות להצעה או לא. "אכן פנו אליי, אכן דיברתי איתם ושקלתי את הדברים", אמר חצרוני לוואלה! תרבות.

אמיר חצרוני. ראובן קסטרו
"הייתי מדיח את עצמי". אמיר חצרוני/ראובן קסטרו

מה בהתלבטויות שלך גרם לך לרצות ללכת על זה ומה הוציא את החשק להצטרף ל"הישרדות"?

"אני יותר רואה את עצמי ב'אולפן שישי' עם ג'קט כזה יפה מאשר עם בגד ים ונעמה קסרי. אתה יודע, באימג'. אני יותר רואה את עצמי יושב כזה מול ח"כ דוד ביטן ב'אולפן שישי' ואנחנו מחליפים דאחקות. יותר בא לי על זה מאשר על טילטיל. אבל אני שוקל".

אם אכן תצטרף ל"הישרדות", תוך כמה זמן להערכתך ידיחו אותך?

"לדעתי מהר מאוד. אני סוציומט לא נורמלי. אני אלוף בסוציומטיות. אני הייתי מדיח את עצמי".

מהפקת הישרדות נמסר בתגובה: "אכן נעשתה פנייה ראשונית לחצרוני לפני כשעתיים, בה לא דובר על כסף, אולם לאור ההדלפה הדבר לא ייצא אל הפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully