וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלבלב או ארנב: קבלו את חידון האישיות הכי מטורף שתמלאו

בשיתוף טוליפ אינטרטיימנט, בשיתוף טוליפ אינטרטיימנט

23.6.2019 / 12:01

"החיים הסודיים של חיות המחמד 2", ההמשכון המסקרן של להיט הענק החמוד לאללה, מגיע לאקרנים בסוף השבוע, וזו הזדמנות לבדוק לאיזה מהדמויות שמככבות בו אתם הכי דומים

טוליפ אינטרטיימנט

לפני שלוש שנים הגיע לאקרנים "החיים הסודיים של חיות המחמד" וכבש את העולם ובעיקר את ישראל, בה הפך להצלחה אדירה ומכר מאות אלפי כרטיסים. כיאה למדינה שבה כמעט בכל דירה יש כלב או אפילו שניים, כולנו התאהבנו בסרט האנימציה שחשף מה כלבים עושים בשעה שאנחנו עוזבים אותם לבד בבית. התשובה: הרפתקאות מטורפות עם חבריהם לקרנבל החיות, ובהם חתולים, ארנבים וציפורים.

בסוף השבוע הקרוב יגיע לאקרנים "החיים הסודיים של חיות המחמד 2", ההמשכון של הלהיט, שמפגיש אותנו מחדש עם הגיבורים האהובים מן הפעם שעברה. בראשם, בולטים מקס, הכלבלב הנאמן שנדרש להתמודד עם המציאות החדשה, בה הבעלים שלו הקימה משפחה; גידג'ט, הכלבלבה שמאוהבת בו; וסנובול, הארנב התזזיתי שלא נותן לשום דבר לעצור אותו. אליהן מצטרפות עוד כמה דמויות, ובראשן רוסטר, כלב כפרי ועתיר ניסיון וחוכמת חיים, אותו מדבב לא אחר מהריסון פורד.

לקראת עליית הסרט לאקרנים, זה הזמן לחידון אישיות מיוחד שיבדוק אחת ולתמיד את השאלה החשובה - לאיזה מארבע הדמויות הללו אתם הכי דומים? אומרים שכלב נעשה דומה לבעליו, אבל האם הצופים נעשים דומים לגיבורים הקולנועיים שלהם?

בשיתוף טוליפ אינטרטיימנט, בשיתוף טוליפ אינטרטיימנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully