וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אופרה בפארק" יהפוך השנה ל"פילהרמונית בפארק" עם מחווה לזובין מהטה

25.6.2019 / 7:35

המופע "אופרה בפארק" יתקיים גם הקיץ בפארק הירקון בתל אביב, והפעם הוא יוקדש לזובין מהטה המיתולוגי כך שהאירוע ייקרא "פילהרמונית בפארק". מתי זה קורה ואיך נכנסים? הפרטים בפנים

אופרה בפארק. שי סקיף,
המאסטרו/שי סקיף

המופע "אופרה בפארק" יתקיים גם הקיץ הזה בפארק הירקון בתל אביב, והפעם יוקדש לזובין מהטה המיתולוגי, שסיים את פועלו ארוך השנים כמנהל המוזיקלי והמנצח של התזמורת הפילהרמונית הישראלית, כך שהאירוע ייקרא במקרה זה "פילהרמונית בפארק", והמאסטרו עצמו ינצח עליו.

הקונצרט יתקיים תחת כיפת השמיים ויכלול אריות מתוך שלל אופרות מוכרות, ובהן "הספר מסביליה", "כרמן", "דון קרלו", "טורנדוט", "טוסקה", "פאוסט" ועוד, ואז ייחתם ב"1812" של צ'ייקובסקי ובחגיגת זיקוקי דינור. בצידו של מהטה יופיעו זמרים בינלאומיים שהופיעו עמו בעבר, ובהם הסופרן מרי אליזבת וויליאמס, הטנור גרגורי קונדה, הבאס אולג טסיבולקו והמצו סופרן אולסיה פטרובה.

הקונצרט יתקיים בשבת 13.7, וכרגיל הכניסה חינם אין כסף. השערים ייפתחו ב-19:30 והמופע עצמו יתחיל ב-21:00. רון חולדאי, ראש העיר, הצהיר: "לא מעט רגעים מרגשים שנחרתו בדפי ההיסטוריה העירונית שלנו נכתבו בזכות התזמורת הפילהרמונית ובראשה ידידי המאסטרו זובין מהטה. השנה נקיים את הקונצרט בסימן הפרידה מהמאסטרו וכתודה על תרומתו יוצאת הדופן לחיי התרבות והאמנות של ישראל ושל תל אביב-יפו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully