וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירים את "סיינפלד" בעל פה? בוא נראה אתכם מצליחים בחידון הזה

2.7.2019 / 0:00

בשבוע הבא יחגוג העולם שלושים שנה לעליית "סיינפלד" לאוויר, וזה הזמן להתחיל את החגיגות עם חידון טריוויה ובו שאלה אחת לכל שנה שעברה מאז שידור הפרק הראשון של הסדרה. רמת הקושי: יותר קשה מלהשיג בבקה שוקולד, לחם שיפון וחנייה בניו יורק

עריכה אוהד פיטר

בסוף השבוע יחגוג העולם 30 שנה לשידור הפרק הראשון של "סיינפלד". מיותר כמובן לציין עד כמה הסדרה הזו אהובה, חשובה ומשפיעה, אבל זה לא אומר שאפשר להימנע מחגיגות, אז בוא נתחיל אותן כבר עכשיו.

כיון שהסדרה הוצגה כל כך הרבה פעמים בכל כך הרבה הזדמנויות, ויש רבים ורבות שזוכרים אותה בעל פה; וכיוון שהיא כוללת שפע כזה של אזכורים תרבותיים וקולינריים ושל משפטים שנכנסו לפנתיאון, רק מתבקש לעשות זאת באמצעות חידון טריוויה.

אין כמעט גבולות לכמות השאלות שאפשר היה לשלב בחידון שכזה, ואפשר למצוא ברשת שלל חידונים ובהם מאות שאלות, אבל החלטנו להסתפק בשלושים קושיות - אחת לכל שנה שעברה מאז עליית הסדרה לאוויר. שימו לב: החידון מתחיל בצורה נוחה למדי, ואולי ייתן לכם בראשיתו את האשליה שתוכלו להגיע בקלות לציון מושלם, אבל אז הוא נהיה יותר ויותר קשה.

תיהנו מן השאלות ומן הפתרונות שלהן, ובעיקר מכל הזיכרונות שהם מעלים, ותחזרו אלינו בסוף השבוע לכתבה חגיגית נוספת לרגל חגיגות השלושים.

גיף סיינפלד סופ נאצי מרק. Giphy
גיף סיינפלד סופ נאצי מרק/Giphy
  • עוד באותו נושא:
  • סיינפלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully