וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון לונדון לגאולה אבן בשידור: תפסתי את השד של אישה זרה במעלית

25.6.2019 / 20:52

במסגרת דיון על הנטייה לגעת בבטנן של נשים בהיריון שהתקיים הערב (שלישי) בתוכנית "גאולה ולונדון" בכאן 11, סיפר ירון לונדון לתדהמת שותפתו לתוכנית, גאולה אבן, על מקרה שבמסגרתו תפס לאישה זרה את השד במעלית שבה נכחו רק שניהם. צפו בקטע

גאולה ולונדון, ירון לונדון, גאולה אבן. צילום מסך
"שמע, זה מזעזע". מתוך "גאולה ולונדון"/צילום מסך

במסגרת התוכנית "גאולה ולונדון" הערב (שלישי) בכאן 11, בדיון על הנטייה לגעת בבטנן של נשים בהיריון, סיפר ירון לונדון לתדהמת שותפתו לתוכנית, גאולה אבן, על מקרה שבמסגרתו תפס לאישה זרה את השד במעלית שבה נכחו רק שניהם. "פעם נסעתי במעלית בבניין רב קומות", סיפר, "ואישה שברור היה לגמרי על פי מדיה שהיא עורכת דין, הדורה, עלינו שנינו במעלית לבד ותוך כדי הנסיעה אנחנו מוצאים איש את מבטו של רעהו, והיא עושה לי ככה" - לונדון הניח את ידו על בטנה של אבן ואז טפח על כרסו שלו וחיקה את האישה - "'לונדון, מה זה, מה זה'? אז אני הנחתי את היד על השד שלה..."
"מה?", הזדעקה אבן.
"הנחתי את היד על השד שלה", המשיך לונדון. "ואמרתי לה, 'גם זה כבר לא מה שהיה".
"שמע, זה מזעזע", אמרה אבן.
"אבל למה זה רק מזעזע מה שהיא עשתה לי?", שאל לונדון.
"כי שד זה אבר עם משמעות מינית וכרס לא!", השיבה אבן.

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' צייצה בטוויטר על דבריו של לונדון: "שוביניסטים גסים שהתעדנו לכמה שנים כי הבינו שאפעס, כבר קצת בעייתי לבצע מעשים מגונים ולהתגסס, מרגישים חופשי להיות שוב האדם הקדמון. כנראה במסגרת קמפיין ההתמסכנות 'אוף, כמה קשה להיות גבר וכמה הגזמתן עם החוצפה הפמיניסטית לדרוש לא להיות קרבן לעברות מין'".

צפו בקטע המדובר מתוך התוכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully