וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המבקרים שלי מקנאים": דוגמנית טענה שהיא ציירת וספגה גל לעג והאשמות בזיוף

30.7.2019 / 0:00

כריסטינה סזייפרט, דוגמנית רומניה מפורסמת, נוהגת להעלות תמונות של ציורים שלה ברשת החברתית וטוענת שהיא גם אומנית מוכשרת. אלא שעוקביה שמו לב למשהו מחשיד וטענו שאלו לא ציורים שלה בכלל. למי אתם מאמינים?

cristinaszeifert

כריסטינה סזייפרט מכנה את עצמה באינסטגרם פסיכולוגית, אמרגנית, מאמנת לחיים וגם ציירת. אלא שבימים האחרונים הדוגמנית הרומניה הפכה להיות קורבן לגל של מתקפות ברשת החברתית. הסיבה: עוקביה מאשימים אותה בזיוף תמונות שלה שבהן היא מצולמת כשהיא מציירת עם צבעי גואש. בתמונות אפשר לראות ציורים מאוד יפים שלה לכאורה, אבל הגולשים שמו לב שלוח הצבעים שלה לא משתנה מתמונה לתמונה. "אומנית אמיתית לא משתמשת בלוח צבעים כזה", כתב אחד מהם. "היא לא אוחזת את הלוח בצורה נכונה", הוסיף אחר. "מי לובש בגדים יפים כאלה בזמן ציור?", הוסיף עוד אחד.

כריסטינה מתעקשת שאין שום דבר מטעה בתמונות שהיא חולקת עם עשרות אלפי עוקביה. היא טוענת שהציורים הם פרי יצירתה בלבד. "יש לי בפלאפון סרטונים של כמעט כל הציורים שציירתי", אמרה כריסטינה בתגובה להאשמות נגדה, "אני דוגמנית, אומנית, פסיכולוגית ואישה ציבורית כך שהתדמית שלי מאוד חשובה וכמובן שלא אצטלם בבגדים מלוכלכים".

היא באמת השתמשה בלוח צבעים הזה?

שימו לב במיוחד לכתם האדום על לוח התמונות

היא מכנה את עצמה מולטיטאלנטית ומאמינה שאנשים שמפקפקים בה הם סתם קנאים. "הציור זה תשוקה גדולה שלי. אני לא עושה את זה בשביל כסף. אני מעלה תמונות כי אני נהנית מזה", אמרה כריסטינה, "אני רואה שיש אנשים שמקנאים בי ומחפשים את הדברים הקטנים בתמונות שלי. זה מצחיק אותי".

כריסטינה טוענת שהרבה מהתמונות שהיא מעלה של לוח הצבעים הוא רק "סמל לאמנות", אבל שהיא לא תמיד משתמשת בו באמת. "אני מציירת בעזרת כל מיני דברים, לפעמים אני משתמשת בלוח הצבעים ולפעמים לא. אני מעלה את התמונות אחרי שהציור הושלם ואני מחזיקה את הלוח רק כסמל לאומנות". אז למי אתם מאמינים? צפו בתמונות בעצמכם.

יפהפיה, אבל גם ציירת?

מעניין אם זו יצירה שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully