וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצצות אנרגיה קיציות: צפו ב"בננות", השיר החדש של סטטיק ובן אל

27.6.2019 / 19:00

אחרי הצלחת שירם האחרון "יאסו" שיצא לפני חמישה חודשים, מוציא הצמד המוזיקלי הכי לוהט בישראל סטטיק ובן אל, את שירם החדש והקצבי - "בננות", הפעם בסגנון קאריבי. בקליפ מתארחים ראפרים ישראלים ומככבת בו הדוגמנית טיטי איינהו. צפו בקליפ

פצצות אנרגיה צהובות: הצמד המוזיקלי הכי מצליח בישראל, סטטיק ובן אל, מוציאים שיר חדש בשם "בננות". השיר היה אמור לצאת ביום ראשון בבוקר, אולם איש יחסי הציבור של הצמד סיפר כי לאחר שהשיר דלף לרשת הטלגרם, הוחלט להוציאו הערב. השיר האחרון של סטטיק ובן אל, "יאסו", יצא לפני חמישה חודשים. הם אירחו בשיר את עדן בן זקן וסטפן, והשיר הפך - כמו יתר שיריהם - ללהיט ענק.

בקליפ ל"בננות", מארח הצמד ראפרים וזמרים ישראלים כמו שחר סאול, טדי נגוסה וצגאי בוי. בשיר משתתפת גם האמנית הבינלאומית גאלה בראון, ומככבת בו גם הדוגמנית טיטי איינהו. הקליפ צולם ביום אחד ועמלו עליו כ-100 אני צוות ו-24 רקדנים בינלאומיים. תפאורת הקליפ נבנתה במיוחד עבור הצילומים, והבנייה ארכה יותר משבוע. את הקליפ ביים רומן בוצ'אצקי. על ההפקה אמונים ROMS. כמו תמיד, גם הפעם ג'ורדי הפיק מוזיקלית את השיר.

סטטיק ובן אל תבורי בננות. משה נחומוביץ',
קיצי וכיפי. "בננות"/משה נחומוביץ'

הצמד הפופולרי עבד השנה לא מעט גם בארצות הברית בניסיון לחדור לשוק האמריקאי, זאת לאחר שהוחתמו בענקית המוזיקה של חיים סבן - חברת התקליטים הגדולה בעולם. בין השאר הם הוציאו כמה גרסאות באנגלית לשיריהם, בראשם גרסה ל"טודו בום" שבה אירחו את הזמר הלטיני הרותח ג'יי באלווין, וזכו לכתבה נרחבת מצד מגזין הבידור האמריקאי הנחשב "וראייטי".

בכתבה, שכותרתה הייתה "סטטיק ובן אל מביאים את הלהיט הישראלי טודו בום להמונים", תואר ניסיונם של השניים לחדור לשוק המוזיקה האמריקני. כמו כן הובא ריאיון עם הצמד. "הבעיה המרכזית הייתה מכשול השפה", אמר סטטיק למגזין. "לשיר יש נשמה, ולכן כשאתה מנסה לתרגם אותו - אתה משחק באש. אתה רוצה להעביר את המשמעות שלו בצורה טובה ולכן זה היה קצת מאתגר. עם זאת, אני חושב שהצלחנו במשימה"

"נראה לי שהבאנו משהו אמריקני לישראל", הוסיף סטטיק. "בן אל הביא את המוזיקה האתנית, אני הבאתי את הראפ שהוא כמובן אמריקני, וביחד נקודת הפתיחה שלנו לא הייתה ישראלית אלא אמריקנית. רוב המוזיקה כיום בישראל היא מוזיקה מזרחית. זו המוזיקה הכי פופולרית בישראל ובאזור שלנו, כולל טורקיה ויוון. זה לא שהמוזיקה שאנחנו עושים היא טובה יותר, פשוט יש לנו את הנוסחה הנכונה משום שזה הרבה יותר ידידותי לאנשים בחו"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully