וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן על אורלי וגיא: "אתם פחות מוסריים ממני, אתם פירקתם משפחות"

27.6.2019 / 21:15

בעקבות כוונתם של אורלי וגיא לשדר ביום שלישי ברשת 13 סרט שיחשוף פרטים חדשים על פרשת אייל גולן, פרסם הזמר סרטון שתקף בחריפות את צמד העיתונאים: "אכן הייתי עם הבחורות שמופיעות בסרטכם אך הן אינן קטינות ולא כפיתי דבר. אורלי וגיא, המוסריות מכם והלאה"

לאחר שעורך דינו של הזמר אייל גולן הגיש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים בקשה לצו מניעה נגד סרטם של אורלי וילנאי וגיא מרוז שצפוי להיות משודר ביום שלישי ואמור לעסוק בפרשת אייל גולן - פרסם הערב גולן סרטון בעמוד הפייסבוק שלו שבו הסביר כי אותן בחורות שמעידות בסרט שהיו איתו אינן חלק מארבע הבחורות שהעידו נגדו עדות שקר. עוד הוסיף ותקף את אורלי וגיא מתחת לחגורה: "אם יש משהו לא מוסרי בי, אתם הרבה יותר לא מוסריים. אתם עברתם על הדיברות 'לא תנאף' ו'לא תחמוד אשת רעך'. אתם פירקתם משפחות של שניכם כדי להיות יחד. המוסריות מכם והלאה".

גולן, הנמצא בימים אלו בברזיל לצורך צילומי העונה החדשה של "גולסטאר", אמר בסרטון: "לפני כמה חודשים אורלי וגיא פנו אלי ואמרו לי שהם עושים תכנית תחקירים שמטרתה תיקון עיוותים שהיו בעבר ואחת מהתכניות היא עלי במטרה לתקן את המעוות שנעשה לי. כמובן שהאמנתי להם. חשבתי שהכוונות שלהם טובות אבל לצערי הכוונות שלהם לא היו טובות. חורה להם שאני מצליח, ולכן הם החליטו לעשות תכנית שקרית לחלוטין שבה הם כביכול הביאו בנות שטוענות שהייתי איתן. נכון, הייתי איתן. הייתי רווק. הבחורות לא היו קטינות, לא היה שום דבר בכוח, אף אחת מהבנות שמתראיינות בכתבה היא אלא אחת מארבע הבנות שנתפסו במשטרה כנותנות עדות שקר. אני לא חושב שיש בכך משהו פסול. אורלי וגיא באו להטעות.

"אורלי וגיא, אגיד לכם ישר בפנים: אם צריך תכנית תחקירים זה עליכם. אם יש משהו לא מוסרי בי, אתם הרבה יותר לא מוסריים. יש בעשרת הדיברות 'לא תנאף' ו'לא תחמוד אשת רעך'. את שני הדברים האלה אתם עשיתם. אתם פירקתם משפחות של שניכם כדי להיות יחד. אז המוסריות מכם והלאה. על מה שהייתי צריך להתנצל - התנצלתי".

מרשת 13 נמסר בתגובה: "הפוסל במומו פוסל. גולן ממשיך לדבר דברי שקר והפעם בסרטון שקרי, מתחילתו ועד סופו, סרטון המהווה לשון הרע".

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully