וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבים שאתם זוכרים את "מלך האריות" בעל פה? נראה איך תצליחו בחידון הזה

12.7.2019 / 0:10

צפיתם ב"מלך האריות" מאות פעמים? משוכנעים שאתם מכירים כל שורת דיאלוג, כל דמות וכל התפתחות עלילתית בעל פה? נסו להוציא ציון מושלם בחידון הטריוויה הזה, רגע לפני שהגלגול המחודש של הלהיט הקלאסי עולה לאקרנים

פורום פילם

בשבוע הבא יעלה לאקרנים הגלגול המחודש של "מלך האריות", והוא צפוי לרסק את הקופות ולהיות אחד משוברי הקופות הגדולים של השנה - ולמעשה של כל הזמנים. מה בדיוק מחכה לנו בסרט הזה, ובמה הוא דומה ושונה לקלאסיקה המקורית? שאלה טובה, שהתשובה לה עדיין לא ברורה, ועד שנגלה אותה, זו הזדמנות לשוב ולהתענג על הלהיט משנות התשעים.

כזכור, "מלך האריות" יצא לאקרנים ב-1994 והכניס כמעט מיליארד דולר, מה שמציב אותו במקום ה-42 ברשימת שוברי הקופות הגדולים בכל הזמנים, אבל למעשה במקום ה-20 אם מתחשבים בשיעור האינפלציה. כך או כך, כמות האנשים שראו אותו בזמן אמת בקולנוע זניחה לעומת הכמויות שצפו בו שוב, ושוב ושוב, בפורמט ביתי. לא מעט אנשים יישבעו לכם שהם נהגו לצפות בו יום אחר יום במשך שנתיים בילדותם, ואנחנו מאמינים להם.

אז לכל המשוגעים והמשוגעות לדבר, הנה חידון טריוויה מאתגר במיוחד, שרק מי שזוכרים וזוכרות את הסרט בעל יפה יצליחו לקבל בו ציון מושלם - אבל הרי לא חסרים כאלה. שיהיה בהצלחה, ונתראה בעוד שלושים שנה, כשהילדים שלנו ישברו את הראש מול חידוני בקיאות על הגלגול המחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully