וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'ומנג'י: השלב הבא": צפו בטריילר הראשון

1.7.2019 / 16:00

לאחר ההצלחה המסחררת של "ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל", פרק נוסף בסדרת סרטי פנטזיית ההרפתקאות יגיע לאקרנים בדצמבר הבא. חם מהתנור, הנה הטריילר הראשון שלו

פורום פילם

"ג'ומנגי: שורדים בג'ונגל", הגלגול המחודש של הלהיט מן הניינטיז, עלה לאקרנים בדצמבר 2017 והפך בצדק לשובר קופות אימתני, עם הכנסות של 962 מיליון דולר - הרבה יותר מתקציבו. גם בארץ הוא היה להיט ומכר מאות אלפי כרטיסים, כך שפרק המשך נוסף היה בלתי נמנע והוא אכן יגיע בדצמבר 2019. לקראת זאת, היום (שני) מפציע הטריילר הראשון שלו.

לא הרבה ידוע על עלילת הסרט, והמסתורין גדול במיוחד לאור העובדה שהפרק הקודם לא הותיר קצוות פתוחים במיוחד, אז מי יודע לאיזה כיוון המפיקים ייקחו את הספינה הפעם. מה שבטוח: כוכבי הפרק הקודם ישובו גם במקרה זה. כלומר, דוויין ג'ונסון, קווין הארט, ג'ק בלאק וקרן גיליאן, ובתפקידים קטנים יותר גם ניק ג'ונאס וקולין הנקס. נוסף לכך, מסתמן שיצטרפו אליהם כמה שמות מסקרנים, ובראשם דני דה-ויטו, דני גלובר וואקוופינה הלוהטת, שכיכבה לאחרונה ב"אושן 8" וב"עשיר באהבה". ג'ייק קסדן, שביים בכישרון ובהצלחה את "ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל", החזיק בשרביט הבימוי גם הפעם.

"ג'ומנגי: השלב הבא" יסתער על האקרנים ב-12 בדצמבר וינסה לשחזר את הצלחת קודמו, ועד אז נסתפק בקדימון שלו.

ג'ומנג'י: השלב הבא. פורום פילם,
ג'ומנג'י: השלב הבא/פורום פילם
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ומנג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully