וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו המניעה נדחה - הסרט של אורלי וגיא על אייל גולן ישודר

1.7.2019 / 9:22

ביהמ"ש המחוזי בירושלים דחה את בקשת אייל גולן לצו מניעה נגד שידור הסרט של אורלי וגיא ברשת 13 העוסק בו, והסרט ישודר מחר. גולן יישא בהוצאות רשת בסך 15 אלף ש"ח. השופטת קבעה כי הסיכוי של גולן אינו גבוה להוכחת הטענה שרשת 13 הפרה הסכם לתנאי הריאיון

אייל גולן אורלי וגיא. צילום מסך, רשת 13, צילום מסך
ישלם הוצאות. אייל גולן/צילום מסך, צילום מסך, רשת 13

בית המשפט המחוזי בירושלים דחה הבוקר (שני) את בקשתם של אייל גולן וליאם הפקות למתן צו מניעה זמני נגד שידור הסרט של גיא מרוז ואורלי וילנאי ברשת 13 העוסק בזמר - כך קבעה השופטת חגית מאק-קלמנוביץ. על כן הסרט ישודר כמתוכנן מחר בערוץ. גולן אף יישא בהוצאות רשת 13 בסך 15 אלף שקלים. השופטת קבעה כי סיכוייו של גולן אינם גבוהים להוכחת הטענה שרשת 13 הפרה הסכם שנחתם עמו בנוגע לתנאי הריאיון. עוד ציינה השופטת כי התכתובת בין בני פרץ, מנהלו של גולן, לאורלי וילנאי "מביאה ככל הנראה למסקנה לכאורה שלא ניתנו הבטחות".

בשבוע שעבר הגיש גולן את הבקשה לצו מניעה נגד שידור הסרט. מנהלו טען בבית משפט כי בעקבות הפרומואים ועוד בטרם שודר הסרט - בוטלו 6 הופעות של הזמר ו-7 אחרות נדחו, וטען עוד כי נגרם לו נזק של 1.4 מיליון שקלים. הסרט עוסק בהתנהלות גולן מול נשים, ומביא עדויות של כמה נשים שקיימו עמו יחסי מין. גולן ומנהלו פרץ טענו כי וילנאי הבטיחה לזמר שהסרט יעסוק בנזק שנגרם לו בעקבות "פרשת הקטינות", אבל במהלך הריאיון הבין כי כוונתה לכאורה אחרת, לאחר שנשאל שאלות על נשים שהעידו נגדו, ולטענתו המטרה היתה לפגוע במוסריות שלו.

ביום חמישי פרסם גולן סרטון בעמוד הפייסבוק שלו סרטון שבו טען כי אותן בחורות שמעידות בסרט של אורלי וגיא אינן חלק מארבע הבחורות שהעידו נגדו עדות שקר. עוד הוסיף ותקף את אורלי וגיא מתחת לחגורה: "אם יש משהו לא מוסרי בי, אתם הרבה יותר לא מוסריים. אתם עברתם על הדיברות 'לא תנאף' ו'לא תחמוד אשת רעך'. אתם פירקתם משפחות של שניכם כדי להיות יחד. המוסריות מכם והלאה". מרשת 13 נמסר אז בתגובה: "הפוסל במומו פוסל. גולן ממשיך לדבר דברי שקר והפעם בסרטון שקרי, מתחילתו ועד סופו, סרטון המהווה לשון הרע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully