וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו בלה בלה, עומר אדם ומחווה לשלום חנוך: כל מה שצפוי בפסטיבל התמר

3.7.2019 / 7:20

החברים של נטאשה יעלו אופרת רוק שמבוססת על אלבום המופת שלהם "רדיו בלה בלה", מיטב המוזיקאים יעשו מופע מחווה לגדול מכולם שלום חנוך, ויש גם מופע של עומר אדם. מה צפוי השנה בפסטיבל התמר שחוגג 20 שנה?

פסטיבל התמר חוגג כבר 20 שנה, וכמדי שנה גם הפעם יתקיימו בו כמה הפקות מקור מרתקות במיוחד וחיבורים מוזיקליים יוצאי דופן. כל זאת כמובן על רקע תפאורה מדברית יפהפייה, שתהווה רקע לכמה מופעי זריחה. בערב הראשון יעלה אלבום המופת של החברים של נטאשה "רדיו בלה בלה" על הבמה כאופרת רוק מרהיבה בביצוע הלהקה ואורחים. בערב השני יתקיים ערב מחווה לשלום חנוך. בין השאר יופיעו: אסף אמדורסקי, דפנה ארמוני, דורי בן זאב, בניה ברבי, ריקי גל, אביב גפן, ברי סחרוף, דני סנדרסון, עידן עמדי, שלומי שבן ועוד ועוד. שלום חנוך כמובן יתארח אף הוא בהופעה.

מופע נוסף הוא למעשה ערב של שלוש הופעות של עומר אדם, בניה ברבי וישי ריבו. במהלך הערב יבצעו עומר וישי שני שירים יחד בשיתוף פעולה ראשון על הבמה. בערב הרביעי והאחרון תתקיים מסיבת יום הולדת של הפסטיבל עם פול טראנק, טונה עם רביד פלוטניק (נצ'י נצ') ביחד ולחוד, ודיג'יי סט מיוחד של אינפקטד מאשרום אשר יארחו את האמן האלקטרוני BLISS.

בנוסף יתקיימו כמה מופעי זריחה מרהיבים של ברי סחרוף; אמדורסקי, שבן וקראוס שרים החלונות הגבוהים; אברהם טל מארח את שמעון ולוי; התקווה 6 מארחים את הדג נחש והראפר פלד. המופעים יתקיימו בכמה מוקדים: היכל מצדה, פסגת מצדה קיבוץ עין גדי ונאות הכיכר.

שלום חנוך בקטע מהסרט "הערב בצוותא – סיפורו של המועדון".
מחווה. שלום חנוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully