וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מהנה, יותר על-טבעית: כל מה שצריך לדעת לקראת "דברים מוזרים 3"

אילן קפרוב בשיתוף פרטנר TV, בשיתוף פרטנר TV

3.7.2019 / 12:17

סדרת הלהיט הנוסטלגית חוזרת אחרי כמעט שנתיים של פגרה, עם שלל דמויות חדשות, שינויים שעברו על הדמויות ושובה של מפלצת אחת כעוסה במיוחד. הדברים שחשוב לדעת לפני שפוצחים בבינג'

מתי מתרחשת העונה החדשה?

בדומה לעונה השנייה של "דברים מוזרים", שהתרחשה כשנה אחרי עונת הבכורה, גם העונה השלישית תצא לדרך כעשרה חודשים אחרי קודמתה - 4 ביולי, 1985. זו תהיה הפעם הראשונה בה עונה של הסדרה תתרחש בקיץ, והעלילה צפויה להיות מושפעת לא מעט מהשינוי העונתי הזה.

מה השתנה בהוקינס בזמן שחלף?

שינוי משמעותי שאינו תלוי בסדרה כלל הוא התבגרותם המואצתם של כוכביה. גייטן מטראצו (דאסטין), פין וולפהארד (מייק), קיילב מקלפלין (לוקאס), סיידי סינק (מקס) וכמובן מילי בובי בראון (אילבן) ניצלו כמעט שנתיים של פגרה כדי להפוך מילדים מתוקים למתבגרים מרשימים. האחים דאפר מחבקים את השינוי הזה.

"אני אוהב את העובדה שהם עוברים את גיל ההתבגרות", אמר בריאיון לאתר אינדי ווייר, "זאת תקופה מאוד דרמטית בחיים ודרמה זה מצוין, כי זה גורם לסדרה להתפתח ביחד איתם".

בעולם הסדרה השינוי המרכזי הוא הקמתו של קניון חדש ומודרני, סטארקורט מול (Starcourt Mall) בעיר, שנראה כמו קריצה מכוונת לטווין פיינס מול מ"בחזרה לעתיד". מלבד הרפרנס ההיסטורי לעלייתם של הקניונים בארה"ב של שלהי שנות השמונים, מסמל הקניון עצמו את המעבר של גיבורי הסדרה ממשחקי "מבוכים ודרקונים" במרתף הבית, לבני נוער שמחליפים את הנאיביות במרחבים הומי בני נוער אחרים.

"מבחינה אסתטית זאת תהיה תחושה שונה לחלוטין", מבהירים האחים דאפר בריאיון לאינדי ווייר. "כולם נוהרים אל הקניון החדש, יוצאים לקולנוע, וכמובן הבריכה של הוקינס סוף סוף נפתחת. תהיה תחושה של כיף ושמחה באוויר".

טעות. צילום מסך
תחושה אסתטית שונה לחלוטין. "דברים מוזרים" עונה 3/צילום מסך

האם "מצליף המוחות" צפוי לחזור בעונה השלישית?

כזכור, תמונת הסיום של העונה השנייה הציגה את המפלצת המתפשטת כמו וירוס ברחבי העיירה, כשהיא מתנשאת מעליה ב"עבר השני". ואם זה לא היה רמז מספיק עבה, מבהירים האחים דאפר שהיא בהחלט לא אמרה את המילה האחרונה.

"רצינו לרמוז על העתיד לבוא", סיפרו האחים דאפר להוליווד ריפורטר. "מה שקיווינו שאנשים יסיקו הוא שהדבר הזה עדיין נמצא שם. הילדים אמנם סגרו את הדלת על 'מצליף המוחות', אבל לא רק שהוא קיים שם, אלא כעת הוא מודע מאוד לקיומם של הילדים - ובעיקר לאילבן. הוא לא נתקל בה ובכוחות שלה עד הפרק האחרון. עכשיו הוא יודע שהיא נמצאת שם בחוץ".

דברים מוזרים - עונה 3. נטפליקס,
מצליף המוחות מודע לכוחות של אילבן. "דברים מוזרים" עונה 3/נטפליקס

האם "מספר שמונה"/קאלי צפויה לחזור בעונה השלישית?

בעונה החולפת, נחשפנו ל"אחותה" של אילבן, שהייתה אף היא נתונה לניסויים העל טבעיים בראשותו של ד"ר ברנר. קאלי (לינאה ברת'לסן) ניחנת ביכולת לעוות את תפיסת המציאות של אחרים, ולגרום להם לראות דברים בהתאם לרצונה. נחושה לנקום בד"ר ברנר ובמדענים שסייעו לו, היא קיבצה סביבה חבורה של נערים ונערות שאותם היא מובילה למסע נקמה.

אף שהמפגש הקצר בין האחיות לא נגמר באידיליה, אנחנו צפויים לשוב ולפגוש את קאלי גם בעונה הקרובה, וכן ללמוד עוד על ההיסטוריה שלה. אך זה לא הכל, משום שמספרים נוספים עשויים לצוץ במהלך העונה. "אני לא יכול לדמיין מצב שבו העולם יכיר רק את אילבן ואת אייט", סיפר לוי למגזין !E בהקרנת הבכורה של העונה החדשה. "אני חושב שרמזנו במפורש על העובדה שישנם מספרים נוספים".

טעות. צילום מסך
הפלרטוט נמשך. "דברים מוזרים" עונה 3/צילום מסך

אילו דמויות חדשות צפויות להצטרף לסדרה העונה?

מיה הוק, בתם של אית'ן הוק ואומה תורמן, מתווספת לקאסט בתפקיד רובין, נערה מרדנית שעובדת עם סטיב כמוכרת בדוכן הגלידה בקניון החדש. היא מצליחה להפיג את השיעמום הגדול של שירות הלקוחות, כשהיא מגלה סוג אפל המתחבא ברחבי הוקינס.

דמויות חדשות נוספות הן הארי קליין (קרי אלווס, לנצח ווסלי מ"הנסיכה הקסומה", קלאסיקת אייטיז נוספת שהסדרה קורצת אליה מעצם הליהוק הזה), ראש העיר של הוקינס ופוליטיקאי חלקלק וטיפוסי; עיתונאי סקסיסט העונה לשם ברוס (ג'ק ביוסי, "הטורף"); וכן קשישה חביבה בשם פטרישיה בראון, שמוגדרת כמי שמטפלת בגינה ומעניקה לילדים עצות מועילות, אבל נדמה שיש בה יותר ממה שנראה במבט ראשון.

דברים מוזרים - עונה 3. נטפליקס,
המחוות ממשיכות. "דברים מוזרים" עונה 3/נטפליקס

אילו הקשרים תרבותיים צפויים להיות חלק מהעונה?

אחד המאפיינים הבולטים של "דברים מוזרים" הוא המחוות שלה ליצירות תרבות אהובות מהאייטיז. אחרי ספריו של סטיבן קינג, מכסחי השדים, פולטרגייסט, מפגשים מהסוג השלישי ועוד ועוד, צפויה העונה החדשה לכלול שלל מחוות נוספות. ביניהן "היצור" (1982) של ג'ון קרפנטר, סרטיו של דיוויד קרוננברג וסרטי הזומבים של ג'ורג' רומרו. "יש שלל סרטי אימה ויצירות מופת מהז'אנר שעדיין לא יצרנו להם מחוות בעונות הקודמות, ואנחנו מתכוונים לעשות זאת הפעם", סיפרו האחים דאפר להוליווד ריפורטר וגם הבטיחו: "בעוד זו עומדת להיות העונה הכי כיפית שעשינו, היא תהיה גם הדוחה ביותר".

דברים מוזרים - עונה 3. נטפליקס,
לראשונה, קיץ בהוקינס. "דברים מוזרים" עונה 3/נטפליקס

האם הזוגות שנוצרו בסיום העונה השנייה עדיין יחד?

נשף החורף של בית הספר בהוקינס, אחת מהסצנות הכי מרגשות ומתגמלות לאורך הסדרה, הציג לנו את התפתחותן של שתי מערכות יחסים שנבנו לאורך זמן: מייקל ואילבן ומקס ולוקאס. שון לוי, מפיק הסדרה, אישר בשיחה עם ההוליווד ריפורטר שהאהבה עדיין חזקה. בינתיים. "מייק ואילבן עדיין יחד וכך גם מקס ולוקאס, אבל קחו בחשבון שהם בני 13 ו-14. מה המשמעות של רומנטיקה בגילאים כאלה? אף פעם לא פשוט לשמור על מערכות יחסים כאלה יציבות. ויש לא מעט כיף בחוסר היציבות הזאת".

כמו כן, אפשר להיות רגועים, גם ג'ויס והופר ימשיכו את הפלירטוט ההולך ומתהדק שלהם בעונה הקרובה.

טעות. צילום מסך
העונה הכי כיפית. "דברים מוזרים" עונה 3/צילום מסך

כמה פרקים תכלול העונה השלישית?

שמונה פרקים. האחרון שבהם מונה כשעה ורבע וכולל סצנת פוסט-קרדיטים.

דברים מוזרים - עונה 3. נטפליקס,
מערכות היחסים נמשכות. "דברים מוזרים" עונה 3/נטפליקס

העונה השלישית של "דברים מוזרים" תעלה במלואה בפרטנר TV ב-4 ביולי 2019. נדרש מנוי לנטפליקס.

אילן קפרוב בשיתוף פרטנר TV, בשיתוף פרטנר TV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully