וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הפופ הנורווגית אורורה מוסיפה הופעה שנייה בישראל

7.7.2019 / 10:00

אחרי שכל הכרטיסים להופעה הראשונה אזלו, נפתחת הופעה נוספת לאורורה בישראל שתיערך יום למחרת. הזמרת הנורווגית הולכת ונוסקת עם אלבומי הסולו שלה, שיתופי פעולה עם הכמיקל בראדרז, תוכניות אירוח ופסטיבלים בארצות הברית

הזמרת אורורה. יח"צ,
נוסקת. אורורה/יח"צ

אורורה (Aurora), כוכבת הפופ הנורבגית, מוסיפה הופעה נוספת בישראל שתיערך יום אחרי קודמתה, שכל הכרטיסים אליה כבר נמכרו. ההופעה השנייה תתקיים ב-15 בנובמבר במועדון הבארבי בתל אביב, כרטיסים בעלות של 250 ש"ח ניתן לרכוש כאן.

אורורה פרצה לתודעה העולמית ב-2015 עם "Running With The Wolves" אי.פי הבכורה שלה, שזכה לביקורות משבחות ומתוכו הלהיט "Runaway". אלבום הבכורה שלה, "All My Demons Greeting Me As A Friend" יצא ב-2016 וצבר מעבר ל-200 מיליון האזנות בסטרימינג ו-500,000 מכירות, וכל זאת כשהיא בת 20 בלבד. באותה השנה גם הוציאה גם את הקאבר ל-"Life On Mars" של דיוויד בואי, שכיכב בפסקול העונה השישית של הסדרה "בנות". בעקבות הפריצה המטאורית, כוכבת הפופ העולה כבשה בקסמה את כל במות האירוח הטלוויזיוניות החשובות והתארחה אצל ג'ימי פאלון, קונאן אובריאן, סטיבן קולבר וגם בתוכנית הרדיו של הווארד סטרן.

ב-2018 הוציאה את האלבום "Infections Of A Different Kind - Step 1", שכלל את ההמנון הפמיניסטי "Queendom", ולווה גם במסר תומך בקליפ לקהילת הלהט"ב, כשבממלכה של אורורה כולם נלחמים עבור הזכויות של כל אחד לחיות. לאור הצלחת האלבום, היא הוזמנה גם להופיע בפסטיבלים הנחשבים לולהפלוזה וקואצ'לה בארה"ב.

השנה היא הוציאה את אלבום ההמשך, "A Different Kind Of Human - Step 2", מתוכו השיר "Animal" סימל את הפרק החדש שבו היא צועדת, הכולל סיפורים על טבע, געגועים ואובדן. האלבום הופק במשותף ע"י הצמד הבריטי MyRiot (לונדון גראמר) והכישרון העולה מנורבגיה Askjell, כשגם לאורורה תפקיד משמעותי וגדול בהפקה המוזיקלית. בנוסף לקריירת הסולו, שמגיעה לשיאה בתקופה הזו, ולאחר שמיצבה את מעמדה כדבר הגדול הבא שמגיע מסקנדינביה, אורורה גם שיתפה פעולה באלבום החדש של הכמיקל בראדרז, "No Geogrophy", ומופיעה בו בארבעה שירים.

על הבאתה של אורורה לישראל חתומה חברת ההפקות העצמאית ZUZZ Agency, האחראית גם על הגעתם של ברוק קנדי, פיצ'ס, בומבינו ,Cigarettes After Sex, Unknown Mortal Orchestra ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully