וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: רמי הויברגר יגלם את אסי דיין בסדרה של HOT

8.7.2019 / 15:43

לאחר שכבר גילם בעבר את דמותו של משה דיין, רמי הויברגר יגלם את דמותו של אסי דיין בסדרת דרמה ל-HOT על חייו של ליאור דיין, שאומר: "64 אחוז מהתסריט קרה במציאות אחד לאחד". הויברגר: "מאוד מרגש אותי. בדמות של אסי מעורב טירוף מוחלט"

אסי דיין ורמי הויברגר. ראובן קסטרו, סיון פרג',
אסי דיין ורמי הויברגר/ראובן קסטרו, סיון פרג'

רמי הויברגר יגלם את דמותו של הבמאי והתסריטאי המנוח אסי דיין בסדרת טלוויזיה עלילתית חדשה של HOT שתעסוק בבנו, העיתונאי והמגיש ליאור דיין, כך נודע לוואלה! תרבות. הסדרה, "נורמאלי" שמה, היא דרמה בת שמונה פרקים, 40 דקות כל פרק, עליה חתומים כיוצרים ותסריטאים ראשיים ליאור דיין ואסף קורמן, שגם מביים, ושירלי מושיוף כעורכת התסריט. הסדרה מופקת על ידי דורי מדיה דרסט בניהולו של יוני פארן. את ליאור דיין יגלם רועי ניק ("בתולות", "אופוריה"). היא תעקוב אחר חייו של דיין, לרבות התמוטטותו במערכת עיתון מעריב שאחריה מצא את עצמו מאושפז במחלקה הפסיכיאטרית בבית חולים תל השומר. צילומי הסדרה יחלו בעוד שבועיים והיא צפויה לעלות בשנה הבאה. ליאור דיין אישר את הפרטים לוואלה! תרבות, ואמר: "64 אחוז מהתסריט קרה במציאות אחד לאחד".

"זה תפקיד נפלא שמאוד מרגש אותי", אומר הויברגר לוואלה! תרבות. "דמותו של אסי מוכרת לי היטב, יש לי שעות איתו בסדרה 'בטיפול'. אסי הוא הדמות הכי אמביוולנטית שיצא לי להכיר בחיים. זה בוודאי בנאדם סופר אינטיליגנטי. בדמות שלו מעורב טירוף מוחלט. מבחינת דמות אני מרגיש שקיבלתי מתנה. מה גם שהטקסטים שקראתי עד עכשיו כתובים בצורה יוצאת דופן. אסף קורמן עבד עם ליאור הבן, וכתבה איתם וערכה את התסריט שירלי מושיוף הגאונה. זה פשוט מריח לי כמו פרויקט שיהיה לי מאוד מאוד כיף לעשות איתו. הסדרה היא על ליאור, ואני דמות מרכזית".

ליאור דיין, אסי דיין. ברק פכטר
"64 אחוז מהתסריט קרה במציאות אחד לאחד". ליאור ואסי דיין/ברק פכטר

איזה רגע בלתי נשכח היה לך מעבודתך עם אסי?

"אני זוכר שאסי ואני המתנו ביחד באיזה חדר פעם, ואז הוא סיפר שהוא קרא שמכרו באיביי את הרטייה של אבא שלו בשלושים אלף דולר או משהו כזה. הוא אמר שזה פשוט גועל נפש, כי הוא זוכר שאבא שלו הוריד את זה בלילה, כל המוגלה וכל הדרעק היה נשאר שם, והוא לא מבין איך מישהו קנה את הדבר הגועלי הזה. ואז הוא אמר שהאתגר שלו הוא למות בגיל לפני הגיל שבו מת אבא שלו. הוא לא הצליח. הוא חי איזה שנתיים יותר".

לפני שנתיים שיחקת את שר הביטחון לשעבר, משה דיין ז"ל, אביו של אסי, בדוקו הדרמה התקופתי "האיש שניסה למנוע מלחמה" בכאן 11. עכשיו אתה עובד על הדמות של אסי דיין. האם זה אומר שבעתיד תשחק את ליאור דיין עצמו?

"זה כבר תלוי במנהרת הזמן".

מחר (שלישי) יתפרסם ריאיון נרחב עם רמי הויברגר בוואלה! תרבות לרגל השתתפותו בסדרה הקומית-רומנטית "זה לא הגיל" שתעלה מחר בקשת 12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully