וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'י הוטין, אמלי לאנס ואדריאטיק: כל מה שצפוי בפסטיבל DGTL השנה

9.7.2019 / 11:59

הפסטיבל שמקורו בהולנד יחזור לישראל בפעם השלישית ויתקיים ב-14 באוקטובר בפארק הירקון. הוא יכלול ארבע במות וכמה מהשמות החמים ביותר בסצנה האלקטרונית, כגון ריצ'י הוטין, אמלי לאנס, אדריאטיק, מיינד אגיינסט ובוב מוזס. המחיר: החל מ-220 שקל

אחרי שנתיים מוצלחות, פסטיבל DGTL חוזר לישראל בפעם השלישית: הפסטיבל, שיתקיים בסוכות, ב-14 באוקטובר בין 14:00 בצהריים ל-23:00 בלילה, ייערך גם הפעם בפארק הירקון שבתל אביב. הוא יתפרש על כ-80 אלף מ"ר והוא יכלול לא פחות מארבע במות. בין הדי-ג'ייז שיופיעו בפסטיבל: ריצ'י הוטין, אמלי לאנס, אדריאטיק, מיינד אגיינסט, בוב מוזס, די ג'יי בורינג, הוני, יאן בלומקוויסט, קרלה דאסט, מטריקסמן, מור אליאן, פראו יוגג ועוד. בשנה שעברה משך אליו הפסטיבל כ-20 אלף בני אדם.

תל אביב היא בין הערים הבודדות שמארחות את פסטיבל המוזיקה האלקטרוני DGTL שמקורו בהולנד. הפסטיבל מציג שורה של אמנים גדולים לצד תגליות טריות. ההפקה נחשבת למושקעת, והיא כוללת תפאורה מיוחדת, תאורה ברמה גבוהה ואף דוכני מזון צמחוניים (כחלק מהמהפכה הירוקה של הפסטיבל). הפסטיבל זכה בעבר בפרסים על המהפכה הירוקה שהוא מוביל. על הפסטיבל אחראית חברת ההפקות Future Memory. פסטיבל DGTL מתקיים בחסות מותג הבירה היינקן ובתמיכת עיריית תל אביב יפו.

כרטיסים לפסטיבל יעלו החל מ-220 שקלים

ריצ'י הוטין

  • עוד באותו נושא:
  • פסטיבל DGTL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully