וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב המכר "מלכת היופי של ירושלים" יעובד למלודרמה יומית ב-yes

11.7.2019 / 12:24

לאחר שמכר מעל ל-200 אלף עותקים, הרומן "מלכת היופי של ירושלים" של שרית ישי-לוי יעובד למלודרמה יומית ב-yes, כך נודע לוואלה! תרבות. יוצרי הסדרה הם שלמה משיח ואסתר נמדר-תמאם, הצילומים יחלו בחודשים הקרובים, והסדרה צפויה לעלות בשנה הבאה

הספר "מלכת היופי של ירושלים" של שרית ישי לוי.
הספר "מלכת היופי של ירושלים"

ספרה רב המכר של שרית ישי-לוי, "מלכת היופי של ירושלים", יעובד למלודרמה יומית ב-yes, כך נודע לוואלה! תרבות. יוצרי הסדרה הם שלמה משיח ("כבודו") ואסתר נמדר- תמאם ("אליפים", "פמת"א"), והיא תופק על ידי "ארצה הפקות". הצילומים יצאו לדרך בחודשים הקרובים, והסדרה צפויה לעלות ב-yes בשנה הבאה.

סדרת הטלוויזיה היומית תביא את סיפורה של משפחת ארמוזה הירושלמית, משפחה ספניולית שהוטלה עליה קללה אכזרית: בנות המשפחה בהווה ובעתיד, ינשאו תמיד לבעלים שלא אוהבים אותן. הסדרה תלווה שלושה דורות של נשות המשפחה, מלפני הקמת המדינה ועד שנות ה-70, עם סיפורי האהבות הנכזבות, השנאות, הקנאות והכאב שרודף אחר בנות המשפחה מאז הוטל עליהן אותו כישוף.

הרומן של שרית ישי-לוי יצא בשנת 2013 בהוצאת מודן, וזכה להצלחה גדולה מאוד בארץ ובעולם. הוא מכר מעל ל-200 אלף עותקים, שהה מעל ל-40 שבועות רצופות ברשימת רבי המכר של ידיעות אחרונות והארץ, ותורגם לשפות רבות. העניין הרב בספר הוביל גם לקיום הרצאות וסיורים בירושלים הנוגעים לרומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully