וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצנזורה פסלה ריאיון של אודי סגל עם בכיר מוסד לשעבר - והוא לא ישודר

11.7.2019 / 19:34

הבכיר, מישקה בן דוד, התראיין לתוכניתו של אודי סגל "לפני החדשות" כדי לדבר על סרטם של אורלי וגיא "המוסד: יחידת חיסול" שישודר הערב ברשת 13. הריאיון הוגש לצנזורה הצבאית אך נפסל לשידור

לפני החדשות אודי סגל. צילום מסך
נפסל. אודי סגל/צילום מסך

הצנזורה הצבאית פסלה לשידור ריאיון שערך אודי סגל עם בכיר המוסד לשעבר, מישקה בן דוד, לקראת סרטם של אורלי וילנאי וגיא מרוז "המוסד: יחידת חיסול", אשר ישודר הערב ב-21:15 ברשת 13 - כך נודע לוואלה! תרבות. מישקה בן דוד הוא אחד המרואיינים המרכזיים בסרט. הריאיון עימו, שצולם מראש לתכניתו של אודי סגל "לפני החדשות", היה אמור להיות משודר הערב אך כאמור נפסל ולא ישודר.

מישקה בן דוד שימש קצין המודיעין של "קיסריה", יחידת החיסולים של המוסד, והוא מרואיין מרכזי בסרט שמשחזר לראשונה את חיסולו של מנהיג הג'יהאד האיסלאמי פתחי שקאקי שנורה למוות מטווח קצר לפני 24 שנה באי מלטה. חיסול שישראל לא הודתה בביצועו עד היום.

הסרט של אורלי וגיא הוגש לצנזורה וקיבל את אישורה לשידור. מערכת התוכנית ניהלה בשבוע האחרון משא ומתן מול הצנזורה הצבאית שביקשה לפסול לשידור חלקים נרחבים מן התחקיר שערכו צמד העיתונאים וכלל צילומים בלעדיים במלטה. לבסוף הושגו הבנות שאפשרו את שידור הסרט.

מרשת 13 לא נמסרה תגובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מישקה בן דוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully