וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פלג ליאיר נתניהו: "אם שוב תקרא לי דמבו, תחטוף תביעה"

13.7.2019 / 8:51

בנו של ראש הממשלה צייץ: "במקום להתנצל ולהתפטר בבושת פנים על הפייק ניוז ששידר השבוע על ההליקופטר, גיא פלג (דמבו), ממשיך להפיץ הערב רעל ופייק ניוז". כתב המשפט של "החדשות" ענה לו: "אם פרסמתי פייק, תתבע אותי ואם תקרא לי שוב דמבו - תקבל תביעה"

בגין פוסט בפייסבוק - החל הדיון בתביעת לשון הרע שהגיש יאיר נתניהו נגד הפעיל החברתי אייבי בנימין. יותם רונן
כועס על גיא פלג. יאיר נתניהו/יותם רונן

יאיר נתניהו נגד גיא פלג: בנו של ראש הממשלה כתב הלילה בחשבון הטוויטר שלו כי כתב המשפט של "החדשות" גיא פלג "ממשיך להפיץ רעל ופייק ניוז" וקרא לו להתנצל ולהתפטר "בבושת פנים על הפייק ניוז ששידר השבוע על ההליקופטר (הכוונה היא לפרסום של פלג בנוגע למסוק שהעמיד צה"ל לרשותו של ארנון מילצ'ן, מקורבו של ראש הממשלה)". לא רק זאת, יאיר נתניהו המשיך לכנות את פלג "דמבו" גם בציוץ הזה, כפי שעשה בכל ציוציו האחרונים.

גיא פלג לא נותר חייב והשיב לנתניהו ג'וניור בטוויטר: "תקשיב מתוק, אם פירסמתי פייק תהיה גבר ותתבע אותי. אתם הרי יודעים לתבוע כשאתם רוצים. שנית, אם תקרא לי עוד פעם דמבו מבטיח לך שתקבל תביעה". יאיר נתניהו השיב לו: "בוא תהיה אתה גבר ותגיד משהו על ההאשמות של השופט רוזן כלפי אדונך פרקליט המדינה שי ניצן וחברו דנינו וטיוח האשמות כלפיו על דברים לכאורה שהכניסו לכלא את קצב. אתה טוען שאתה לא שופר הפרקליטות, נכון? יאללה, זאת ההזמנות שלך".

אחרי הפרסום של גיא פלג בנוגע למסוק שהזמין נתניהו למילצ'ן, פרסם ראש הממשלה סרטון שבו אמר: "כשבוגי יעלון היה שר הביטחון הוא לקח מסוק לחתונה של בתו. לא כל כך טוב לישראל, אבל בזה כמובן שגיא פלג לא מתעניין". בריאיון לתכנית הבוקר של ניב רסקין אמר פלג בתגובה: "אני יכול להתייחס לגיבוב השטויות האלה? הוא אומר שזה זוטי זוטות, אבל כשקוראים את העדות מבינים שמצד אחד ראש הממשלה לא זוכר שהוא הזמין את המסוק, הוא מספר שהוא בכלל לא ידע על המיזם שמעורב בו מילצ'ן, ומהצד האחר הוא מסביר בדיוק למה זה חשוב להזמין מסוק ולמה זה מקדם את האינטרסים הכלכליים של מדינת ישראל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זועם על הכינוי "דמבו". גיא פלג/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully