וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקח את המיליון: ג'ובאני רוסו ניצח בגמר "הישרדות VIP"

13.7.2019 / 23:38

אחרי עונה ארוכה, מותחת ומלאת תהפוכות, הוכרז המנצח הגדול: הכדורגלן לשעבר וכוכב הריאליטי ג'ובאני רוסו גבר על נעמה קסרי ושמחה גואטה וזכה בגמר "הישרדות VIP". רוסו: "הוכחתי לכולם שעם לב רחב ונחישות אפשר להגיע הכי רחוק"

הישרדות שלישיית הגמר ג'ובאני רוסו שמחה גואטה נעמה קסרי. אוהד קב,
שלישית הגמר - ג'ובאני, נעמה ושמחה/אוהד קב

אחרי עונה ארוכה ומלאת תהפוכות, "הישרדות" הגיעה לסיומה: בגמר התכנית שנערך הערב ברשת 13, ניצח ג'ובאני רוסו כשגבר על שתי הפיינליסטיות הנוספות, שמחה גואטה ונעמה קסרי. רוסו, שזכה במיליון שקלים, נבחר פה-אחד על ידי מושבעי התוכנית, דבר שמעולם לא קרה בתוכנית. קסרי זכתה בתואר "השורד האהוב" על ידי צופי התוכנית. "הישרדות VIP" השיגה ממוצע עונתי של 16% רייטינג ללא משדר הגמר ששודר הערב.

ג'ובאני רוסו הוא אחד הכדורגלנים הזרים הטובים ביותר ששיחקו בישראל. הוא השתתף בשנים האחרונות בעונה השלישית של "גולסטאר" ובתכנית "זוג מנצח". ג'ובאני מסר בתגובה: "אני שמח ונרגש מהזכייה הערב. אני רוצה להודות למושבעים, לשלישיית הגמר הראויה, לקהל הצופים הנאמן של התכנית. לאשתי האהובה מאיה ולילדים הנפלאים שלי שתמכו בי לאורך כל הדרך. הוכחתי לכולם שעם לב רחב ונחישות אפשר להגיע הכי רחוק".

בריאיון שהעניק בסוף השבוע לוואלה! תרבות נשאל מנחה התוכנית גיא זו-ארץ אם שלישיית הגמר היא השלישייה האידיאלית. "אין אידיאלי במשחק הזה כי זה בנוי על אסטרטגיה, יכולות חברתיות וגם מזל", ענה. "אני מסתכל על כל אחד מהם ואומר 'וואו'. אני נדהם מכל אחד מהם. קח למשל את ג'ובאני, שהוא חבר שלי. חשבתי שהוא הכי מפונק בארץ. אמרתי לעורכת התוכנית שאין סיכוי שהוא יחזיק שם מעמד, ופתאום אתה רואה אותו מגיע עד הסוף. או שמחה גואטה - כשאתה רואה מישהי כמוה עם כל המגבלה הפיזית שלה מגיעה לתוכנית הכי קשוחה שיש בטלוויזיה ומבין שהיא התמודדה שם בצורה נהדרת בזכות יכולות חברתיות. וכמובן נעמה קסרי - שזה באמת סיפור לא ייאמן. עצם זה שהיא באה שוב לחוויה הזו, זה מדהים בעיניי. היו כאלה שכבר חזרו לאי, כמו בשבקין או דן מנו, אבל לחזור ככה, עם חדות, חוכמת חיים וניסיון? היא כל פעם הפתיעה אותנו מחדש באיך שהיא חושבת ומנתחת מהלכים".

ג'ובאני רוסו הישרדות. מיכה לובטון,
הזוכה. רוסו/מיכה לובטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully