וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספוג בן 20: חמשת הפרקים הבלתי נשכחים של "בובספוג מכנסמרובע"

14.7.2019 / 10:59

לכבוד חגיגות עשרים השנים מאז שנכנסו בשעטה לחיינו בובספוג, פטריק, סנדי, סקווידוורד ושאר החבורה שמתחת לים, הנה חמישה פרקים מובחרים מתולדותיה שמוכיחים כי מדובר בהרבה יותר מסדרה לילדים בלבד

בובספוג בן 20. ניקלודיאון,
מזל טוב! "בובספוג מכנסמרובע"/ניקלודיאון

הרבה דברים מסעירים קרו ב-1999. פמלה אנדרסון וטומי לי התגרשו, ג'ורג' בוש הבן הודיע שירוץ לנשיאות, והבקסטריט בויז היו הדבר הכי חם ברדיו. כן, ב-1999 עוד שמענו רדיו. באותה שנה נולד גם יצור צהוב ומרובע עם צחוק בלתי נסבל ותמימות מדאיגה, ששאיפת חייו היא לטגן המבורגרים בעבור שכר רעב.

הרבה השתנה בטלוויזיה ב-20 השנה שעברו מאז, כש"סרטים מצוירים" הפכו ל"סדרות אנימציה" שכבר ברור שלא מיועדות רק לילדים. חמשת הפרקים המשובחים ביותר שהתרחשו ב"ביקיני בוטום", אי שם מתחת לים, יוכיחו למפקפקים שגם בובספוג הוא לא רק יצור צהוב שצועק מכל מרצ'נדייז אפשרי, אלא סדרה עם הומור מופרע ומשובח.

בובספוג בן 20. ניקלודיאון,
מדבבי "בובספוג" חוגגים יום הולדת/ניקלודיאון

כשבובספוג שבר את התחת (עונה 3 פרק 30)

מילא שהישבן של בובספוג נשבר, אבל כתוצאה מהטראומה הוא מחליט לעולם לא לצאת יותר מהבית ולהישאר רק עם חבריו "צ'יפס תפוח אדמה", "פני" ו"מפית טישו". סנדי ופטריק נחושים להוציא אותו החוצה ומשדלים אותו בכל דרך אפשרית, כולל האפשרות המסעירה של לעשות אמבטיה לאיש זקן. למרבה הפלא, הוא לא משתכנע.

ואז מחליטה סנדי לחפש את פטריק לגורילה מבעיתה. בובספוג לעולם ייחלץ לעזרת חבריו, ולבטח ייצא כדי לסייע לה. הרגע הדרמטי מגיע, הגורילה תוקפת, ואז מתגלה לאימת כולם שמדובר בגורילה אמיתית שקורעת לשני חצאים את בובספוג, ונמלטת מהמקום על זברה. בפריים הסוגר את הפרק אנחנו צופים במשפחה שבדיוק כמונו מביטה בבלבול על המתרחש, וסוגרת את הטלוויזיה. היי, הבטחנו שזה יהיה מופרע.

עוד באותו נושא

הגאון עם ההומור הסוטה: פרידה מהיוצר של "בובספוג מכנסמרובע"

לכתבה המלאה
בובספוג מכנסמרובע. יח"צ,
הבטחנו שזה יהיה מופרע. "בובספוג מכנסמרובע"/יח"צ

כשבובספוג השתגע (עונה 4 פרק 1)

מר קראב בהחלטה מסעירה: מסעדת קציצות הסרטן שלו תהיה פתוחה 24 שעות ביממה. אבל אחרי 43 ימי עבודה ללא הפסקה משהו לא טוב מתחיל לקרות. בובספוג מתחיל להזות קציצות סרטן רצחניות. פלנקטון, שרק רוצה את המתכון הסודי לקציצות, מנצל את החולשה, ומציג את עצמו בתור "דוקטור פיטר לנקטון", פסיכיאטר.

פלנקטון מבקש מהמטופל שיגיד את האסוציאציה הראשונה שעולה בראשו, וזה נראה ככה:
פלנקטון: "עבודה"
בובספוג: "עבודה".
פלנקטון: "מרית".
בובספוג: "מרית".
פלנקטון: "לחמניה".
בובספוג: "לחמניה".
אחרי משחק האסוציאציות הזה מהפנט פלנקטון את בובספוג, ששוקע לתוך חלום על קציצת סרטן ענקית שנותנת לו עוגיות וחלב. כך ניצל בובספוג מגורל מר של חרדות.

בובספוג מכנסמרובע. צילום מסך
עזרה מחברים. "בובספוג מכנסמרובע"/צילום מסך

כשלבובספוג נתקע שיר ממש מעצבן במוח (עונה 8 פרק 15)

בובספוג שומע את השיר המטופש "מיוזיקל דודל" להנאתו. אבל כשהוא מנסה ללכת לישון, הוא לא מצליח להיפטר מהמנגינה העקשנית. גם ביום העבודה למחרת הוא לא מפסיק לשיר, מרגיז את מר קראב, מרגיז את הלקוחות. הוא מתחיל לשרבט את מילות השיר על קירות המטבח ומגורש הביתה. רק סנדי מצליחה לספק הסבר משכנע.

בובספוג נדבק ב"תולעת אוזן", מה שקורה כשנתקע לך שיר מטופש ולא יוצא. כשמר קראב מבקש להוציא את התולעת, חוששת סנדי מנזק מוחי לבובספוג. הדרך היחידה להירפא, היא מסבירה, הוא להיתקע על שיר אחר. כך, נקראים סקווידוורד וכישורי הקלרינט שלו לגרש את התולעת. שנכנסת הישר לתוך המוח שלו.

בובספוג בן 20. ניקלודיאון,
קולולולו! "בובספוג מכנסמרובע"/ניקלודיאון

כשבובספוג מגלה שהגיבור שלו מזויף (עונה 10 פרק 24)

קני החתול מגיע לבקר בביקיני בוטום. קני החתול הוא סלב ענק שידוע בתור החתול שלא צריך לנשום מתחת למים, והוא גם הגיבור של בובספוג, שאפילו מבקש ממנו שיחתום לו על המרית, החפץ החשוב ביותר לבובספוג. אבל סנדי נחושה לחשוף את פניו האמיתיות של החתול - ואכן מוכיחה שהוא נזקק למכל חמצן כדי לשרוד.

בובספוג מכנסמרובע. צילום מסך
כשצוחקים יותר מדי. "בובספוג מכנסמרובע"/צילום מסך

כשבובספוג צוחק יותר מדי (עונה 4 פרק 8)

בוקר אחד בביקיני בוטום מספר בובספוג לסקווידוורד בדיחה שמצחיקה אותו עצמו בלי שליטה. בובספוג צוחק כל כך הרבה עד שהוא נהיה חולה. הדיונון העגום מנצל את המצב ומספר לו שלכל אחד יש "קופסת צחוק" המכילה מלאי צחוק מוגבל, ושלו כנראה עומדת להתפוצץ. בובספוג והצחוק הבלתי נסבל שלו נכנסים לצום. ההימנעות מצחוק גורמת לבובספוג לייבב, וסקווידוורד מתעצבן אפילו יותר מקולות הבכי שלו. כשהוא מתוודה שעבד על בובספוג הוא צוחק כל כך, עד שמתפוצצת לו קופסת הצחוק. מזל שהספוג הצהוב והאדיב מוכן לתרום לסקווידוורד את הצחוק שלו.

seperator

היום (ראשון) ולאורך חודש יולי חוגג ערוץ ניקלודיאון בישראל 20 שנים ל"בובספוג מכנסמרובע", הכולל מרתון פרקים וספיישל יום הולדת מיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully