וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פלג נגד רביב דרוקר: "מנסה נואשות לברר מי מעביר לי חומר"

15.7.2019 / 8:28

כתב המשפט של "החדשות" תקף את הפרשן הפוליטי של "חדשות 13" וטען כי אין "עוד דוגמא לעיתונאי שעסוק בכזו אדיקות במשך שנים בשאלה מהם מקורות המידע שלי ומה האינטרס של המקור". עוד הוסיף: "אני לא יודע את מי מטרידים יותר הפרסומים שלי, את נתניהו או את דרוקר"

כתב המשפט של "החדשות" גיא פלג נגד הפרשן הפוליטי של "חדשות 13" רביב דרוקר: בפוסט שפרסם הבוקר (שני) בעמוד הפייסבוק שלו, האשים פלג את דרוקר בניסיון "נואש לברר מי למען השם מעביר לי חומר". פלג אף תהה: "לא יודע את מי מטרידים יותר הפרסומים שלי, את ראש הממשלה או את רביב דרוקר".

"אני לא חושב שיש עוד דוגמא לעיתונאי שעסוק בכזו אדיקות ובמשך שנים בשאלה, מהם מקורות המידע של מתחרה שלו ומה האינטרס של אותו מקור", כתב פלג. "אתם חושבים שאני מגזים? הנה רשימה חלקית של פרסומים שלי שזיכו אותי במאמר שלם של הפרשן הבכיר דרוקר. היום על פני טור שלם בעיתון הארץ הוא מעלה תאוריה מופרכת ומגוחכת ולפיה המקור שלי לפרסום תמלילי חקירתו של נתניהו הוא נתניהו עצמו. צחקתם? אל תדאגו, לדרוקר יש גם הסבר לתאוריה המגוחכת. נתניהו מדליף לי את תמלילי חקירתו כדי לסדוק את אמון הציבור במשטרה ובתקשורת.

רביב דרוקר ערוץ 13 חדשות. צילום מסך
רביב דרוקר/צילום מסך

"בעבר פרסם טור שמסביר מדוע לא פרסם בעצמו את "הקלטות יאיר" תוך שהוא מדגיש שאני וחדשות 2 למעשה פרסמנו חומר שלא רצה", הוסיף פלג ותקף את דרוקר. "לפני כן כתב טור, שבו ניסה לרמז מי המקור שלי לפרסום, שעסק בחומר מודיעיני, שנאסף באגף המודיעין של המשטרה בעניינו של השר לבטחון פנים ארדן. זכיתי גם במאמר, כשפרסמתי מכתב שדרש מהיועץ המשפטי שלא למנות את תת ניצב אפרים ברכה ז"ל לתפקיד ראש יאח"ה. רגע, זה עוד לא הכל. הוא כתב טור שבה ניסה להסביר 'איך מכשיר היועץ לשעבר וינשטיין את דעת הקהל לסגירות תיקים. על פי התאוריה של פרשן התקשורת הבכיר, היועץ מעביר לחברו אברמוביץ את המידע, וזה מעביר לי פרוסות מידע שמכינות את הציבור להחלטת הסגירה'. אז מה לאחל לעצמי ולדרוקר? שיוסיף לעסוק בקדחתנות בשאלה מי הביא לי חומר. אני מקווה שכבר הערב אתן לו סיבה לטור חדש".

רביב דרוקר מסר בתגובה: "פלג בעצמו עשה מעשה יוצא דופן וצייץ מי המקור לאחד התמלילים. לא כתבתי שלא הייתי מפרסם את 'קלטות יאיר'. הסברתי למה סרבנו לשלם עליהם חודשים ארוכים לפני שהוצעו לפלג ואגב, היה ראוי שפלג יגן על מקור המידע, שעד היום מסובך בשורה של בעיות בגלל הפרסום ההוא. לבסוף, אני מאוד מקווה שפלג מצטער על מה שפרסם נגד אפרים ברכה בזמנו ומבין כבר שהיה חלק - בוודאי לא בכוונה - בקמפיין המכוער שהתנהל נגדו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיא פלג/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום שבת התעמת גיא פלג עם בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו. האחרון כתב בחשבון הטוויטר שלו כי כתב המשפט של "החדשות" גיא פלג "ממשיך להפיץ רעל ופייק ניוז" וקרא לו להתנצל ולהתפטר "בבושת פנים על הפייק ניוז ששידר השבוע על ההליקופטר (הכוונה היא לפרסום של פלג בנוגע למסוק שהעמיד צה"ל לרשותו של ארנון מילצ'ן, מקורבו של ראש הממשלה)". לא רק זאת, יאיר נתניהו המשיך לכנות את פלג "דמבו" גם בציוץ הזה, כפי שעשה בכל ציוציו האחרונים.

גיא פלג לא נותר חייב והשיב לנתניהו ג'וניור בטוויטר: "תקשיב מתוק, אם פירסמתי פייק תהיה גבר ותתבע אותי. אתם הרי יודעים לתבוע כשאתם רוצים. שנית, אם תקרא לי עוד פעם דמבו מבטיח לך שתקבל תביעה". יאיר נתניהו השיב לו: "בוא תהיה אתה גבר ותגיד משהו על ההאשמות של השופט רוזן כלפי אדונך פרקליט המדינה שי ניצן וחברו דנינו וטיוח האשמות כלפיו על דברים לכאורה שהכניסו לכלא את קצב. אתה טוען שאתה לא שופר הפרקליטות, נכון? יאללה, זאת ההזמנות שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully