וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של גואל רצון בונה הרמון: "בשביל הרבה ילדים, אני מוכן גם ללכת לכלא"

15.7.2019 / 16:53

תחקיר "הצינור" שישודר אחרי "המירוץ למיליון" (רשת 13) יחשוף כיצד יגאל רצון, בנו של גואל רצון, בונה את ההרמון מחדש. בקטע בלעדי מתוך התחקיר נראה רצון כשהוא מסביר לאישה שעמה הוא נפגש: "אבא שלי הרוויח מכל הסיפור הזה ילדים ותהילה. כעת בכלא יש לו שקט מהנשים"

צילום מסך

תחקיר של תוכנית "הצינור" שישודר הערב אחרי "המירוץ למיליון" ברשת 13, יחשוף כיצד יגאל רצון, בנו של גואל רצון, בונה את ההרמון מחדש. עורך "הצינור" אדם שפיר, שערך את התחקיר במשך שנה, שלח אישה לפגוש את רצון-ג'וניור. הוא סיפר על ההרמון שהוא בונה: "אני רוצה נשים כי אני רוצה כוח, אני רוצה מעמד. כמו אבא שלי".

בקטע מתוך התחקיר שישודר הערב, נראה יגאל רצון בפגישתו עם האישה שאותה הוא מנסה לשכנע להצטרף להרמון. "אבא שלך לא קיבל מעמד מי יודע מה. הוא יושב הרי בכלא", אמרה לו האישה. רצון ענה: "את חושבת משהו ואת לא יודעת מה יש מאחוריו. אבא שלי הרוויח מכל הסיפור הזה: הוא הרוויח הרבה ילדים, הוא הרוויח פרסום, הוא הרוויח תהילה. כל אחד יודע מי זה גואל. הוא הגיע לכלא, היום יש לו שקט מכל הנשים ומכל הילדים. תארי לך שעכשיו, בגיל 68, הוא היה בחוץ עם כל הנשים והילדים. עכשיו הבנת שהוא הרוויח?".

האישה שואלת אותו "אתה מוכן לשבת בכלא בשביל התהילה?", והוא משיב לה: "אני מוכן לשבת בכלא בשביל ילדים". רצון, נשוי ואב לילדים, מספר בתחקיר כי הוא בונה אט-אט את ההרמון שלו, כאשר לכל אישה שהוא מגייס הוא נותן דירה משלה ובסופו של דבר מטרתו היא לאחד את הנשים לבית אחד. בנוסף הוא מספר כי הסתיר דברים מהמשטרה ומהתקשורת.

צפו למעלה בקטע מתוך התחקיר

  • עוד באותו נושא:
  • גואל רצון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully