וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחברים לצלילים ולטבע: סדרת המופעים במקומות הכי יפים בארץ

בשיתוף רשות הטבע והגנים, בשיתוף רשות הטבע והגנים

15.7.2019 / 17:18

המוזיקאי היהודי-אמריקאי מורי הידארי חוזר לישראל ויערוך "מופעי אוזניות" בגנים הלאומיים ירקון-תל אפק, בית גוברין ואפולוניה. "טבע, היסטוריה ומוזיקה יוצרים יחד שילוב חזק", הוא אומר לקראת ההופעות בגנים הלאומיים של ישראל

גן לאומי תל אפק - ירקון, רשות הטבע והגנים. באדיבות רשות הטבע והגנים,
"ביקרתי בכל אתר ואתר כדי לוודא שוודא שהם יפסקו את כל מה שדרוש לנו כדי להתעלות יחד". גן לאומי תל אפק-ירקון/באדיבות רשות הטבע והגנים

הקשר של מורי הידארי לישראל והסיפור האישי שלו הופכים את הופעותיו בארץ למיוחדים מאוד עבורו - ועבורנו. המוזיקאי היהודי-אמריקאי עשה חיל בעסקים מגיל צעיר והפך למיליונר, אולם החיפוש הרוחני שלו אחר משמעות הוביל אותו להמיר את קריית העסקים בקריירה מוזיקלית. "רציתי להשפיע בצורה משמעותית יותר על העולם", הוא אומר לקראת הופעותיו בארץ, "כל אחד מאיתנו יכול להיות חלק מ'תיקון עולם' בזכות הכישרון הייחודי שלנו. עבורי, המוסיקה היא הכלי בעזרתו אני משפיע. המוזיקה ריפאה אותי ורציתי לחלוק זאת עם אחרים ולעשות בחיי שירות משמעותי בעזרתה".

הידארי מגיע לישראל כחלק מהסיבוב העולמי שלו שנקרא Mind Travel - מסע פנימי. מדובר במופע לא סטנדרטי שמתקיים בטבע והקהל מקבל אוזניות ומתחבר דרכן למסע המוזיקלי של הידארי, אשר מתאפיין מדיטטיביים ו"מוזיקת עולם".

"כשמרכיבים אוזניות מיד מתחברים לנפש", אומר הידארי, "השמיעה מאוד אינטימית ואינדיבידואלית, כאילו שמנגנים רק בשבילך. יוצא שכשמביטים סביב רואים עוד אנשים ששומעים מוזיקה ומתחברים לנפש שלהם בצורה אינטימית, כולם חווים זאת יחד וכך תחושת הקהילתיות מתחזקת. ביקרתי בכל אתר ואתר כדי לוודא שוודא שהם יפסקו את כל מה שדרוש לנו כדי להתעלות יחד. טבע, היסטוריה ומוזיקה יוצרים יחד שילוב חזק".

מוראי הידארי. daniel Dearco,
יופיע בגן לאומי ירקון, גן לאומי בית גוברין וגן לאומי אפולוניה. הידארי/daniel Dearco

"כשאני מנגן בישראל זו התרומה הצנועה שלי למדינה"

הידארי יופיע בגן לאומי ירקון - תל אפק ביום שלישי (16.7), בגן לאומי בית גוברין ביום רביעי (17.7) וגן לאומי אפולוניה ביום חמישי (18.7). המופעים הייחודים מנוגנים בשטח פתוח, בנופיהם של שלושה גנים לאומיים המספקים השראה לאומן. בגן לאומי אפולוניה שבהרצליה ההשראה שמקבל הידארי הוא מהמצוק ומהים, בגן לאומי ירקון מעניקים לו המבצר העות'מאני והחורש מסביב השראה ואילו בבית גוברין יהיו אלה מערות הפעמון הגדולות והמרשימות.

"הטבע הוא ההשראה האולטימטיבית, הוא משפיע עמוקות על הביצוע ומייחד אותה במקביל", אומר הידארי, "האינטליגנציה של היקום היא אינסופית ואני מנסה להתחבר ליופי הזה דרך המוזיקה. יש לי היסטוריה משפחתית בישראל שהולכת אחורה עד 1948, לאחר שסבי וסבתי נהרגו בפיצוץ אוטובוס בחיפה. וכשאני מנגן בישראל זו התרומה הצנועה שלי למדינה".

ההופעות של הידארי, בשיתוף פעולה עם רשות הטבע והגנים, יכללו אלתורים שונים ומוזיקה מקורית, והן מתוזמנות אל השקיעה כדי להעניק גוונים נוספים לגנים הלאומיים היפהפיים ולהעניק לקהל את חווית המעבר מיום ללילה. המוזיקה משלבת טכנולוגיה וטבע, בודהיזם ונדודים ומשקפת דרך הצלילים את מסע חייו, אותו הוא חולק עם המאזינים. משך כל מופע הוא כשעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

לוח ההופעות של מורי הידארי:

היכן ומתי:
גן לאומי ירקון - תל אפק, שלישי 16.7
גן לאומי בית גוברין, רביעי 17.7
גן לאומי אפולוניה, חמישי 18.7

המופע יחל בשעה 19:00, שערי הגנים הלאומיים יפתחו בשעה 18:00.

אוזניות יסופקו בכניסה למופע.

מספר המקומות מוגבל ועל כן יש להירשם ולשלם מראש, מתאים מגיל 10 ומעלה.

יש להצטייד בלבוש נוח, מומלץ להצטייד במחצלת.

הרשמה ותשלום מראש בטלפון 3639*

מחיר: מבוגר 35 שקלים, ילד 25 שקלים, מנויי מטמון 20 שקלים.

אתר רשות הטבע והגנים

גן לאומי אפולוניה, תל ארשף, רשות הטבע והגנים. באדיבות רשות הטבע והגנים,
"אני מנסה להתחבר ליופי הזה דרך המוזיקה". גן לאומי אפולוניה/באדיבות רשות הטבע והגנים
בשיתוף רשות הטבע והגנים, בשיתוף רשות הטבע והגנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully