וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טענה שאורלי וגיא "חטפו ילד" - ותפצה אותם ב-150 אלף שקל

17.7.2019 / 19:44

אורלי וגיא זכו בתביעת דיבה כנגד אשה שטענה בפייסבוק כי הם "חטפו ילד". ביהמ"ש פסק 150 אלף ש"ח לטובתם. הזוג משמש כמשפחת אומנה לילד, בן למבקשת מקלט מאריתריאה השוהה בארץ. לוואלה! תרבות נודע שהם הגישו 6 תביעות דיבה נוספות נגד טוקבקיסטים וכותבי פוסטים

אורלי וגיא. צילום מסך
יפוצו. אורלי וגיא/צילום מסך

אורלי וילנאי וגיא מרוז זכו בתביעת דיבה כנגד אשה שהאשימה בפייסבוק את בני הזוג כי הם "חטפו" את ילד האומנה שהם מגדלים מזה כשש שנים. בית משפט השלום בתל אביב פסק 150 אלף שקלים לטובת וילנאי ומרוז. בנוסף, הטוקבקיסטית תשלם מעל ל-13 אלף שקלים לזוג עבור שכר טרחת עורכי דינם והוצאות משפט. פסק הדין ניתן בהעדר הגנה. לוואלה! תרבות נודע שוילנאי ומרוז הגישו שש תביעות נוספות כנגד כותבי פוסטים, טוקבקיסטים ועורך דינם שהאשימו גם הם את הזוג בחטיפת ילד האומנה.

וילנאי ומרוז טענו בתביעה שהגישו בחודש מרץ, כי אשה בשם שולמית צפרי, תושבת אשקלון, פרסמה נגדם "בשיטתיות ובאובססיביות" בפייסבוק אמירות מבזות במטרה לגרום להם נזק תדמיתי וכלכלי וקידום מטרות פוליטיות על חשבונם וחשבון בני משפחתם. כך, למשל, כתבה צפרי כי וילנאי ומרוז "חטפו" קטין, כי הם "רעים ועבריינים", "שמים קצוץ על החלטות בית המשפט" ועוד כתבה "הלו? משטרת ישראל? אני רוצה לדווח על חטיפה. אורלי וגיא חטפו ילד ומחזיקים בו בכוח. האם תטפלו?".

עו"ד יעל מנדלוביץ. באדיבות המצולמים
עו"ד יעל מנדלוביץ/באדיבות המצולמים

וילנאי ומרוז ציינו בכתב התביעה כי הם משמשים משפחה אומנה לקטין בגיל 6, בן למבקשת מקלט מאריתריאה השוהה בישראל, על רקע חשד לפגיעה בקטין. הם טענו כי הם "נתונים תחת מתקפה חסרת רחמים, מבזה ומשפילה על ידי מספר פעילים, שהנתבעת היא מהמובילים ביניהם, אשר שמו למטרה להכפיש את שמם כאילו חטפו את הקטין, כך ממש, מידי אמו. זאת כאשר עניינו של הקטין רובצת לפתחו של בית המשפט המחוזי המתנהל בדלתיים סגורות, ואין לאיש, ובוודאי שלא לנתבעת, שמץ של ידיעה אמיתית בדבר כאשר מנגד אין ביכולתם של וילנאי ומרוז להגיב בנושא כלל וכלל".

עו"ד יעל מנדלוביץ, המייצגת את הזוג, מסרה: "בית המשפט קבע היום באופן ברור שאינו משתמע לשתי פנים, שכבודם ושמם הטוב של ידוענים אינו הפקר, והגיע הזמן שכל אדם יעצור רגע לפני שהוא מתיישב מול מקלדת ומשחרר את חרצובות לשונו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully