וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך המלא לפסטיבל הקולנוע ירושלים 2019

19.7.2019 / 0:54

הזוכים הגדולים של קאן, ברלין, ונציה וסאנדנס; קלאסיקות מדהימות בעותקים משוחזרים על מסך גדול; וסרטים שעוררו מהומה ברחבי העולם. מדריך משוגע לפסטיבל ירושלים, עם מעל ארבעים המלצות וגם כמה אזהרות

סרטי נחשון ורד קייפ

ביום חמישי הבא ייצא לדרך פסטיבל הקולנוע ירושלים, ויציג במשך כעשרה ימים שלל הקרנות בכורה של סרטים מדוברים, חופן קלאסיקות וגם לא מעט אורחים מעניינים.

לאורך השנה, צפינו בפסטיבלים בינלאומיים למיניהם ברבים מן הסרטים שיוצגו בירושלים - אז הנה המלצות שלרוב מבוססות על הצפייה בהם, ולעתים גם על מה שכתבנו עליהם בעבר. אלא אם מצוין אחרת, מדובר בתוצרים שלא יופצו מסחרית בישראל, וזו אולי תהיה ההזדמנות היחיד לראותם על מסך גדול.

מי שלמרבה הצער כבר לא תפקוד את אולמות הפסטיבל היא נחמה ריבלין עליה השלום, אורחת קבועה בסינמטק ירושלים, אך שוחרת הקולנוע החרוצה תהיה בו ברוחה והשנה אף יחולק פרס על שמה. היא בוודאי גם היתה גאה בתוכנייה של האירוע, המציגה רפרטואר עשיר ואיכותי, מאתגר ובינלאומי, עם אצבע על הדופק של המתרחש בעולם הפסטיבלים.

כמו בשנים קודמות, ולאור מזג האוויר בחוץ, ההמלצות מחלוקות לארבע קטגוריות: 25 מעלות (חם), 30 מעלות (מתחמם), 35 מעלות (בוער) ו-40 מעלות (סרטים לוהט). נוסף לכך, הרשנו לעצמנו להוסיף כמה אזהרות.

המדריך בנוי כך שלחיצה על שם הסרט תוביל לעמוד שלו באתר הפסטיבל, עם פירוט מלא של מועדי ההקרנות ואפשרות להזמנת כרטיסים, והנה עמוד הבית של האתר הזה, למי שחפצים במידע כללי על האירוע. צפייה נעימה!

מיטב השירים והקטעים המוזיקליים המתנגנים בסרטי הפסטיבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully