וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי פוקס התרגש מלהקת שלוה: "נותנים השראה, גם לאחותי יש תסמונת דאון"

24.7.2019 / 11:56

כוכב הקולנוע האמריקאי פרסם בעמוד הפייסבוק שלו את הופעת הלהקה, המורכבת גם מאנשים עם צרכים מיוחדים, בחצי גמר האירוויזיון וכתב: "כפי שרבים מכם יודעים, אחותי היא הפנים של ארגון תסמונת דאון העולמי. איזו להקה מוכשרת. כמה השראה"

צילום: ניר יהב

כוכב הקולנוע ג'יימי פוקס פרגן ללהקת שלוה הישראלית, המורכבת בין השאר מאנשים עם צרכים מיוחדים, ובפוסט מרגש שכתב בפייסבוק הציג בפני 9 מיליון העוקבים שלו את הופעתם מחצי גמר האירוויזיון. "זה כל כך יפה וכל כך נגע ללבי", כתב. "כפי שרבים מכם יודעים, אחותי היא הפנים של ארגון תסמונת דאון העולמי. איזו להקה מוכשרת של גברים ונשים צעירים. כמה השראה!". הפוסט המרגש וההופעה של להקת שלוה זכו לתגובות רבות מצד עוקביו. "יפהפה", "כל כך מרגש", "מלאכים נפלאים", "פשוט מדהימים", הם רק חלק מהתגובות.

ג'יימי פוקס הוא מכוכבי הקולנוע האמריקאים הבולטים של דורו. הוא החל את דרכו כמוזיקאי, וזכה עד כה בארבעה פרסי גראמי, ואז פרץ ב"יום ראשון הגדול" ב-1999. ב-2004 גילם את ריי צ'רלס ב"ריי", עליו זכה באוסקר, וכיכב גם ב"הנוסע" בצד טום קרוז. מאז כיכב בשלל שוברי קופות, ובראשם "ג'אנגו ללא מעצורים" של טרנטינו בו גילם את התפקיד הראשי. לאחרונה אפשר היה לראותו ב"בייבי דרייבר" וב"רובין הוד", ולוח הזמנים העמוס שלו כולל עוד פרויקטים רבים בזמן הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully