וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד נועה קירל ומרגי: צביקה פיק (!) חוזר לבמות ויככב בפסטיגל בחנוכה

24.7.2019 / 19:00

לראשונה מאז השבץ שלקה בו ב-2018, צביקה פיק חוזר אל הבמות. זה יקרה במסגרת הפסטיגל הבא, "Play פסטיגל" שמו, ובו יגלם פיק את ממציא המשחק. המופע יכלול משלל להיטיו, ומלבדו יופיעו איתי לוי, עדן בן זקן, נועה קירל, מרגי, אליאנה תדהר ואחרים

פסטיגל צביקה פיק. יחצ,
משתתפי הפסטיגל/יחצ

מעטים חושבים עכשיו על חופש חנוכה, אבל הנה מגיעה ההכרזה על הפסטיגל הבא שתיאלץ אתכם. האירוע ייקרא הפעם "Play פסטיגל", והוא יעסוק בעולם הגיימינג והמשחקים. יככבו בו איתי לוי, עדן בן זקן, נועה קירל, מרגי, אליאנה תדהר, טלי אורן, שירה לוי, גפן ברקאי, אנה זק, אבי קורניק, קווין רובין, אוראל צברי, דניאל עמית, אייל שכטר. וההפתעה הגדולה: צביקה פיק, שיחזור אל הבמות לראשונה מאז שלקה בשבץ באפריל 2018, ויגלם במופע את ממציא המשחק שבמרכזו. צביקה פיק יופיע בכל אחד מהמופעים, אך לא ישיר על הבמה אלא בליווי פלייבק.

המשחק הוא עולם וירטואלי שבו כל אחד יכול להיות מי שהוא רוצה, מקום שבו המציאות והדמיון מתחברים לאחד. בעולם הזה יש משחק שבו כל אחד יכול לשיר, לרקוד, להתלבש כמו כוכב ולהופיע מול אלפי אנשים. אבל במציאות, כשהגיבורים שלנו מורידים את משקפי המשחק הם צריכים להתמודד עם חיים לא פשוטים. האם יצליחו להיות גיבורים גם בחיים האמיתיים? האם יצליחו לצאת לרגע מהמסכים? להתחבר אחד לשני? ובמיוחד להתחבר לחיים האמיתיים? בעלילה ישולבו שירים מקוריים ומוכרים, כולל הלהיטים הגדולים של צביקה פיק.

מכירת הכרטיסים ל-"Play פסטיגל" נפתחה, ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully