וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב שאחרי הכנסת: נאוה בוקר תשתתף בעונה הבאה של "הישרדות VIP"

30.7.2019 / 18:12

חברת הכנסת לשעבר נאוה בוקר, שכיהנה בכנסת הקודמת מטעם הליכוד, תשתתף בעונה הבאה של "הישרדות VIP". על פי גורם בסביבתה, בוקר בת ה-48 כבר חתמה על חוזה ההשתתפות בריאליטי. בוקר סירבה להגיב

פריימריז בליכוד, גני התעורכה 5 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
נאוה בוקר/ראובן קסטרו

חברת הכנסת לשעבר נאוה בוקר, שכיהנה בכנסת הקודמת מטעם הליכוד, תשתתף בעונה הבאה של "הישרדות VIP". על פי גורם בסביבתה בוקר בת ה-48 כבר חתמה על חוזה ההשתתפות בריאליטי. בוקר עצמה סירבה להגיב, ומרשת 13 נמסר: "אנו שמחים על ההתעניינות לקראת צילומי העונה החדשה של הישרדות ברשת 13, אנו נמצאים כרגע בשלבי ליהוק ולא נתייחס בשלב זה לזהות המתמודדים".

בוקר אינה חברת הכנסת לשעבר הראשונה מהליכוד שתשתתף ב"הישרדות VIP". בשנת 2012, כשהתוכנית שודרה בערוץ 10, השתתפה בה חברת הכנסת לשעבר ענבל גבריאלי והודחה חמישית. בנוסף, שר התקשורת לשעבר איוב קרא קיים אודישן לתוכנית בזמן שכיהן בתפקיד, על פי פרסומים.

פעילותה של בוקר בכנסת ה-20 היתה שנויה במחלוקת. היא התנגדה להצעת חוק שתגביל את הריבית הנגבית בשוק האפור. "צריך לאפשר גביית ריבית גבוהה מ-30% כדי שהחברות האלו יוכלו להמשיך להתקיים", אמרה בדיון בועדת הכלכלה לתדהמת הנוכחים. היא גם חתומה על הענקת פרס זמר עברי מטעם הכנסת לזמר אייל גולן, שעוררה סערה וביקורות. בוקר התמודדה בפריימריז של מפלגת הליכוד לקראת הכנסת ה-21, אבל נבחרה במקום ה-50 הלא ריאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully