וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני רהב הודיע כי הוא פורש מהתוכנית עם שרון גל

31.7.2019 / 19:47

איש יחסי הציבור הודיע למנכ"ל ערוץ 13 כי יעזוב את התוכנית בראש השנה ולא ישוב אליה עם תום הפגרה ב-1 בנובמבר. רהב לא מסר מדוע החליט לפרוש אך ביקש ממנכ"ל הערוץ להביא מנחה אישה במקומו. רהב לוואלה! תרבות: "זו החלטה שלי, לא של הערוץ. זה בא להם בהפתעה"

שרון ורני בע"מ. צילום מסך
עוזב. רני/צילום מסך

איש יחסי הציבור רני רהב הודיע היום (רביעי) כי הוא עוזב את כיסא המנחה בתכנית "שרון ורני בע"מ" המשודרת בימי שישי ברשת 13 החל מתחילת מרץ 2019. המנחה השני, שרון גל, יישאר בתפקידו. רהב הודיע כי הוא יפרוש מהגשת התוכנית בחגי תשרי ולכשתשוב מהפגרה בתחילת נובמבר - הוא לא יחזור. רהב לא נימק את החלטתו לפרוש מהתוכנית. מרשת 13 נמסר בתגובה: "קיבלנו את החלטתו של רני רהב לפרוש מהגשת התוכנית. אנחנו שמחים כי ההחלטה תיכנס לתוקפה רק בעוד כחודשיים ועד אז נוכל, יחד עם הצופים, ליהנות עוד קצת מרני".

במכתב ששלח למנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי כתב רהב: "כידוע לי ועל פי הסיכום בינינו, בחודש אוקטובר, חודש החגים הבאים עלינו לטובה התוכנית תצא לפגרה. ברצוני להודיעך על בקשתי שלא לשוב לתוכנית ב-1 בנובמבר. אמשיך באהבה להוביל את התוכנית עד ראש השנה. אודה לך מליבי באם תאפשר לשרון גל להמשיך בתוכנית יחד עם מנחה אישה במקומי. תודה גדולה על ההזדמנות שנתת לי להוביל תוכנית קצת שונה בטלוויזיה הישראלית". בתחילת החודש הנחתה הזמרת מרגלית צנעני את התוכנית לצד שרון גל במשך שבועיים, והחליפה את רני רהב שטס לחופשה בחו"ל. לא ברור אם היא זו שתחליף את רהב כמנחה לצד גל.

רני, למה אתה פורש? במכתב לא כתובה הסיבה.

"אין למה".

זאת היתה החלטה שלך או החלטה של רשת 13?

"ההחלטה שלי, מה פתאום שלהם, אמא'לה".

זה קשור לסיפור של שליין והנזיפה שספגת?

"חלילה חלילה. מעולם לא קיבלתי נזיפה".

יש לעזיבה קשר לתחקיר של אורלי וגיא על אייל גולן?

"אוי, חלילה וחס. לא, לא, מה פתאום. אם היה לזה קשר אז הייתי עוזב כבר לפני שבועיים, ולא הייתי מחכה".

ברשת 13 ביקשו ממך להשאר?

"זה בא בהפתעה לכולם שם. אבל בגלל שזה בעוד חודשיים, זה בסדר. הם לא כועסים. יש לנו עוד חודשיים של עבודה קשה".

משהו ביחסים עם הערוץ הוביל לפרידה?

"מה פתאום, לא. היחסים נהדרים. מדהימים".

תחושות מיצוי או סיפור אחר?

"זה לא מיצוי. אני באמת לא רוצה להתייחס. אין משהו. זה עוד גם עוד חודשיים. זה לא שיש איזה משהו. אין".

יוסי ורשבסקי בכנס דוקו פריים. צילום מסך
קיבל את ההתפטרות. יוסי ורשבסקי/צילום מסך

באחרונה התעמת רהב עם טאלנט אחר של רשת 13, ליאור שליין. העימות בין השניים החל לאחר שבתוכנית "גב האומה" שליין מתח ביקורת על התוכניות של "שרון ורני בע"מ" שמגיש רהב עם שרון גל ברשת 13 ועל התוכנית "אופירה וברקוביץ'" המשודרת בקשת 12. "בערוץ שלנו, רשת 13, ערוץ שמעסיק את מיטב העיתונאים, אנשי החדשות והתחקירים, אנשים כמו רביב דרוקר, אילה חסון, יעקב אילון ותמר איש שלום, הם מסתכלים על 'אופירה וברקו' ואומרים: מה זה הדבר הזה? זה חובבני, זה שכונה, זה עלבון לאינטליגנציה, גם אנחנו רוצים כזה! וקיבלנו. 'אופירה וברקו' בגרסה המונגשת. כי אם חשבנו ש'אופירה וברקו' זה שכונה, אז שרון ורני זה שכונת מצוקה".

בתגובה לכך, רהב העלה סרטון בו הוא אוחז בבובת ילד משתין, ואמר: "מר שליין, אני פשוט משתין עליך", ובסרטון נוסף שבו החזיק בובה אחרת ואמר "מר שליין, אתה מבין בדמוקרטיה? אתה לא דמוקרטי. אתה רוצה דמוקרטיה של שליין ואני רוצה מדינה דמוקרטית". בנוסף, כתב לשליין בטוויטר בתגובה למונולוג שלו: "תגיד מה נסגר איתך! ביפן עושים חרקירי על רייטינג עלוב שאתה מקבל על תוכנית בפריים טיים! אני במקומך הייתי מפסיק לנבוח, נכנס למלונה ושותק. מאחל לך שיהיה לך רייטינג כמו לאופירה וברקו על מנת שתבין שצניעות לא תזיק לך. אתה יצור דפקטיבי לחלוטין שמקנא באופירה וברקו ובשרון ורני וזה פתטי".

בעקבות המקרה שלח ורשבסקי מכתב לעובדי הערוץ שבו כתב: "אני מאמין בחופש הביטוי, אני מאמין בחופש העיתונות, אולם ביקורת וחופש ביטוי צריכים לשמור על ענייניות. המקרה הנ"ל לא מוסיף כבוד ל'רשת 13' ולא יחזור על עצמו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully