וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול רבבות מעריצים: ג'ניפר לופז הרימה את פארק הירקון

1.8.2019 / 20:06

למרות החום והלחות הגיעו עשרות אלפי מעריצים לפארק הירקון, שם עלתה על הבמה כוכבת הפופ הענקית ג'ניפר לופז בשעה 21:10 למופע מרהיב ומושקע עם שלל תלבושות, ריקודים ולהיטים. "יש לי כמה חוקים: אתם חייבים לרקוד, לשיר וליהנות". הקהל ציית

ג'ניפר לופז מופיעה בניו יורק, אוגוסט 2018. GettyImages
פעם ראשונה אצלנו. ג'ניפר לופז/GettyImages

כמעט 60 אלף צופים וצופות מילאו הערב (חמישי) את פארק הירקון בתל אביב וחזו בהופעתה הראשונה בארץ של אחת מכוכבות הפופ הגדולות בעולם ג'ניפר לופז. לופז, שחגגה לפני ימים ספורים את יום הולדתה החמישים, עלתה על הבמה ב-21:10 כשהיא נישאת על ידי כ-20 רקדנים לקול תשואות הקהל זאת לאחר הקרנת קטעי וידאו עם רגעים נבחרים שלה מתכניותיה בטלוויזיה, מהופעותיה ומסרטה החדש. ג'יי לו פתחה עם השיר Medicine ומיד לאחר מכן את Love don't cost a thing. הזמרת אף פנתה לקהל וצעקה: "תל אביב! איך כולם מרגישים? באתם למסיבה הלילה? קיבלתם הזמנה? לא יודעת אם שמעתם, אבל זה יום ההולדת שלי! ואנחנו חוגגים יחד. תודה שבאתם לחגוג איתי הלילה".

עוד אמרה לופז לקהל: "לפני שנתחיל במסיבה אני חייבת לומר שיש לי כמה חוקים: אתם חייבים לרקוד, לשיר וליהנות. אלו החוקים". הקהל כמובן הסכים בהתלהבות והוא רקד ללא הרף שר ותיעד כל רגע. לאחר מכן המשיכה לופז בשירה Get right. לאחר מכן ולאחר קטעי וידיאו נוספים במהלכם החליפה לתלבושת לבנה בוהקת המשיכה לופז לשיר Dinero. את השיר החמישי I'm real קידם מטח נצנצים שהושלך על הקהל.

אחר השיר הזה עברה לופז למה שהוא ככל הנראה השיר המוכר ביותר שלה - Still Jenny from the Block לא לפני שהזמינה את הקהל לקפוץ איתה לברונקס. "נעלה על ה-6", הכריזה. אחרי השיר הזה החליפה לופז תלבושת פעם נוספת ולבשה שמלה אדומה. הקהל פצח בשירת יום הולדת שמח בניצוחה של הדיווה. לאחר מכן שרה לופז בספרדית את שיר הנושא מתוך הסרט "סלינה" בכיכובה - Si Una Ves.

השירים הבאים היו Limitless ו-Titanium שלקראת סופם זכה הקהל בהפתעה: לופז העלתה את בתה אמה לבמה והשתיים שרו יחדיו. הקהל נענה לבקשתה של לופז והריע לבת בהתלהבות. השירים הבאים היו I Ain't Your Mama ו-All I have. הזמרת המשיכה עם החלפת תלבושת נוספת ועם השירים Te Bote ו-Te Gusto אותו ביצעה כשהיא מוקפת באש.

ההופעה המשיכה בהחלפת תלבושת נוספת כשאת הזמן מעביר השיר On the Floor שנוגן ברקע. לופז שהופיעה לבושה בחליפה ירוקה חיממה את הקהל מחדש עם השיר Waiting for Tonight ואז Dancing again כשהיא נישאת על ידי הרקדנים. בשלב הזה נדמה היה שההופעה הפכה כבר מזמן למסיבה ענקית - כשהקהל פשוט לא מפסיק לרקוד.

לאחר מכן הודתה לופז לקהל. "הלוואי שיכולתי לחבק כל אחד מכם". הזמרת סיכמה בעברית: "אני אוהבת אתכם" והמעריצים החזירו לה אהבה. לופז גמלה לקהל בשיר נוסף - עיבוד מיוחד של Get on the Floor. "קוראים לי ג'ניפר לופז", קראה הזמרת. "היה מדהים ואני מקווה שנהנתם תל אביב! - עד הפעם הבאה".

ג'ניפר לופז מופיעה בניו יורק,  יולי 2019. GettyImages
רותחת. לופז/GettyImages

הופעות החימום של לופז היו איתי לוי ועדיאל טיירי (ADL). את מופעי החימום פתח עדיאל טיירי שנתן סט קצר שכלל את "שמע ישראל", עיישה", "מה יהיה איתנו" ו"אהבה בינלאומית". הופעתו של איתי לוי כללה את השירים "פתאום אהבה", "מסיבה בחיפה" ו"אח שלנו מתחתן".

ג'ניפר לופז תשהה בישראל עד יום שבת ולאחר מכן תמשיך במטוסה הפרטי להמשך סיבוב ההופעות באזור. לופז מופיעה בישראל במסגרת סיבוב ההופעות הבינלאומי המצליח "It's my party". זוהי כאמור הופעתה הראשונה של לופז. בעבר התקיימו איתה משאים ומתנים שלא צלחו. על ההפקה חתומים מרסל אברם וטאלנט מיוזיק.

עוד בוואלה!

ביקורת הופעה: ג'ניפר לופז הייתה נמרה על הבמה

לכתבה המלאה

ג'יי לו נולדה להורים מפורטו ריקו, וגדלה בברונקס שבניו יורק. בנערותה היא השתתפה כרקדנית במחזמר שעלה ביפן. בגיל 16 הופיעה בסרט "ילדתי הקטנה". ב-1991 הקריירה של לופז החלה לנסורק כשקיבלה תפקיד כאחת מבנות ה"פליי גירלס" בסדרה "בצבעים חיים" ועברה לשם כך ללוס אנג'לס. בהמשך שיחקה גם בסרט "רכבת הכסף" לצד וודי הרלסון, "דם ויין" ו"סיבוב פרסה" ובעקבות כך הפכה לכוכבת.

בתחילת הקריירה המוזיקלית שלה, נבחרה לופז להיות רקדנית ליווי בהופעתם של הניו קידס און דה בלוק עם השיר "Games", בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית שהתקיים בשנת 1991. עם זאת, הפריצה המוזיקלית שלה קרתה רק כמה שנים מאוחר יותר, בשנת 1999, כשהוציאה את הסינגל "If You Had My Love" מתוך אלבום הבכורה שלה, שיר שזכה להצלחה בינלאומית וכיכב במצעד הבילבורד הוט 100, ובמצעדים נוספים ברחבי העולם. הסינגל נמכר בכלמעלה מ-1.2 מיליון עותקים בארצות הברית בלבד.

ב-2010, מונתה לופז לשופטת בעונה העשירית של אמריקן איידול. שנה לאחר מכן היא הוציאה את הסינגל המצליח "On the Floor" יחד עם הראפר פיטבול. בשנים האחרונות הוציאה אלבומים נוספים וכיכבה גם בכמה סרטים, ביניהם "סיבוב שני" לצד ליאה רמיני ו-ונסה הדג'נס.

ג'ניפר לופז מופיעה בלאס וגאס, ספטמבר 2018. GettyImages
עושה שמח. לופז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully